Ach ja alsof alle NL mannen zo goed zijn!!!
Overal in elk land, in elke cultuur zijn er rotte appels.
Maar gelukkig is nog altijd iedereen zelf verantwoordelijk voor zijn of haar leven…
@davydoom
Er zitten ook hele goede jongens bij hoor! Daarbij kunnen nederlandse jongens deze spelletjes net zo hard spelen al dan niet beter! Kan je daar zoveel voorbeelden van geven!
Daarbij zijn er zoveel animatie jongens in Turkije die WEL serieus zijn en een relatie hebben en echt voor dat meisje gaan! zulke verhalen als die jij post ja dat gebeurt wel maar is ook de reden dat de goede jongens niet meer gelooft worden! Erg zonde vind ik
hoi hoi… Ik heb sinds afgelopen week ook iemand leren kennen uit adana. Waar heb je de jouwe leren kennen?
-
-
- Updated - - -
-
Ik heb afgelopen week ook iemand uit adana leren kennen, waar ik in januari naartoe wil gaan… Hebben jullie tips en trucs?
hoi dames, Fijn dat er zo`n forum bestaat… Ik ben net terug uit turkije en heb mijn hart verloren aan een jongen die werkt in Bodrum ( daar ook op vakantie geweest). We hebben sinds ik terug ben elke dag contact via skype en fb. Aan een paar vriendinnen mijn verhaal gedaan. Er kwamen goede en slechte reacties. Waaronder: hij zal je wel gebruiken om naar nederland te komen. Dat maakt me enorm verdrietig. Hij zegt zelf dat dat niet het geval is.
Ik zelf voel me af en toe heel verdrietig omdat ik niet weet waar dit heen moet gaan. We hebben al afgesproken dat ik in januari die kant op ga. Heeft er iemand tips voor me over hoe ik met dit gemis om kan gaan. En hoe ik een beetje kan weten of hij het wel of niet meent met me.
alvast thx
groetjes