Heerlijk op vakantie,en dan toch mis je soms wat.
Is het net die heerlijke pindakaas op je brood, is het de hollandse drop?
Wat mis jij het meest als jij op vakantie bent?
Wat is erg mis tijdens mijn vakantie’s tja dat is eigenlijk maar 1 ding.
En dat is overheerlijke blokjes kaas.
Laatst 3 weken naar Thailand geweest en bijna nergens kaas te krijgen.
Op een gegeven moment was het zo erg dat ik maar cheddar kaas ging kopen,maar nee dat was het niet.
Tot ik op een gegeven moment de laatste week van de vakantie in een winkel een echt stuk goudse kaas zag liggen.
Ik natuurlijk gelijk gekocht,en toen s’avond lekker genieten van mijn wijntje en natuurlijk de blokjes kaas!
Ik mis de goede Belgische frit met mayonaise als ik in Thailand ben.Want eerlijk gezegd de gewone restaurants in Thailand hebben niet veel kaas gegeten hoe ze fritten moeten bakken!
Wanneer ik weer thuis ben mis ik vooral het eten van m’n bestemming…
Lekker smaakvol brood! Boerenkool stamppot gaat er ook in.
Maar ik hou ervan om nieuwe gerechten te proberen en ben ik nog niet klaar met proeven van al het nieuws.
drop
Ben jij een zoetekauw Jenny?lol2
Verdomme begin al hollands te klappen!lol2
Nee alle gekheid op een stokje,ik lust geen zoetigheid.
@:Wendy:bahhh pindakaas op je boterham,hoe krijg je het binnen?(heb het éénmaal geproefd,echt niets voor mij!)
Ik mis de drop nu al maandenlang…met name zachte/zoete drop…zucht…
:chin:Kan je niet een pakketje laten op sturen?
:chin:Als ik weg ben mis ik eigenlijk niks kan me makkelijk aan passen of misschien toch echte hollandse kaas.
Er ligt wel wat in Bangkok maar toch niet zo lekker als in Nederland zelf:THAILAND:
Eind november komt er een zak kokindjes deze kant op
Tot die tijd overleef ik het wel…mss dat er bij Foodland nog wat te vinden is…
Ik kan er eigenlijk wel tegen tot ik terug thuis ben. Maar als ik toch iets zou moeten opnoemen, zou het een pak Belgische frietjes zijn (of patat zoals jullie nederlanders het noemen). Vreemd maar ik ken weinig belgen die pindakaas lekker vinden, ik kan het goedje ook niet binnenkrijgen.
Geen eten maar toch mis ik het meeste de koffie!
Natuurlijk kun je bijna overal koffie krijgen maar nergens smaakt ie zo lekker als thuis.
Niets, want ik eet maar 1 keer per dag !
Groetjes,
Sopirla
In iedergeval Dave,je weet als ik naar Bangkok kom,dan moet je maar tervoren een lijstje maken hetgeen wat ik allemaal moet meebrengen!
Het hangt er van af waar je zit, het ene land heeft een fijne keuken en een ander land is weer minder. In Rusland mis ik bijvoorbeeld de mayo bij de friets, ze doen er dan weer wel curry of tomatensaus bij meer geen mayo. Ook vind ik dat ze in de restaurants wel wat meer groente bij mogen serveren, verder is het eten prima daar.
Het beste eten vind je in mijn beleving toch in de zuidelijke landen, dan mis ik helemaal niets.
Onderweg naar huis, heb ik een rekening (alleen voor mezelf) gemaakt over "wat kost mijn eten per dag : awel, heel luxueus rond de 2 euro; anders 0,90 cent.
Dus, mijn conclusie is dat ik niets zal missen.:zon02:
Ik mis eigenlijk helemaal niets; in Oost-Afrika eet ik heerlijk, het is eerder andersom; wat mis ik als ik terug kom…Thee, koffie en lekkere dikke yoghurt!
Bij tesco vind je zo’n zaken Wendy!!
Misschien voor de volgende keer?
Hey Wendy
Op Koh Samui is een “Tesco”, zelf 2 weken bijna dagelijks, getest.
Groetjes
Sopirla>>>