system
14 mei 2010 om 19:18
41
Andere dingen dan vervoer met ezels ook lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
system
14 mei 2010 om 19:21
42
Vertel ze liever niet wat alles hier kost anders kost alles nog meer lol2.
Hoorde het woord farang prijs :mad: toevallig afgelopen maandag weer toen me vrouw reserveerde voor me ouders in het hotel waar ze altijd graag verblijven en daar dus weer voor 5 weken een double room nemen, mama & papa krijgen al Thaise prijs niet Fa(l)rang prijs ik heb al om korting gevraagd, toch lief van ze :slapen:.
Misschien zeg ik nu iets heel kroms, maar als de Thai voor zo’n hotel kan betalen dus een hotel wat ook voor de Farang is. Waarom dan moeilijk doen met dubbele prijzen? Die mensen hebben dan toch ook het geld ervoor? Maak dan één prijs denk ik dan, van mijn part met verschil in hoog en laag seizoen. En geef korting bij een langer verblijf. Maar ik denk waarschijnlijk simpel.
system
14 mei 2010 om 19:22
43
Ghe, maar je hebt daar geen ov-chipkaart nodig:D
system
14 mei 2010 om 19:27
44
Wat jij zegt is niet krom maar super recht, maar zo werkt het in Thailand prijzen voor de Thai en prijzen voor de Farang.
Misschien zeg ik nu iets heel kroms, maar als de Thai voor zo’n hotel kan betalen dus een hotel wat ook voor de Farang is. Waarom dan moeilijk doen met dubbele prijzen? Die mensen hebben dan toch ook het geld ervoor? Maak dan één prijs denk ik dan, van mijn part met verschil in hoog en laag seizoen. En geef korting bij een langer verblijf. Maar ik denk waarschijnlijk simpel.
esther,
dat is de thaise logica, jij maakt het maar ingewikkeldlol2
system
14 mei 2010 om 19:44
47
Ghe, hier in NL ook maar doen dan? Lijkt me een strak plan;)