Wat is juiste moment om ticket te boeken?

We vliegen met Emirates

Bedankt. Ik heb net even gekeken en het is echt heel goedkoop, dank zij de lage tax en de reistijd is ook niet veel langer.>>>

Hallo,

Ik weet niet wanneer je het beste tickets kunt kopen,
Maar afgelopen jaar 2011,28 januari heb ik een ticket geboekt voor een reis naar bali in september 2011,we zijn er een maand geweest en waren voor de ticket kwijt 703 euro met malasiya airlines.
Wat ik altijd doe is elke dag ff interneten en zodoende de prijzen in de gaten te houden,We gaan in april 2012 weer maar hebben nog geen ticket want de prijzen zijn nog te hoog,

Succes Mike

Bij D-Reizen zag ik een aanbieding van Garuda, €760 Amsterdam Denpasar v.v.

Hallo sumbar,

Ik heb even gekeken ,maar wanneer ik ga in april tikken de tickets nog steeds 950 euro aan ,en het liefst vlieg ik met malaysia die heef namelijk een mooie korte verbinding naar denpasar,maar goed ik hou het in de gaten,thanks.

Hoi,
Wij hebben vorige week tickets bij Balitravel geboekt voor € 799,- pp.
Weet niet of de actie nu nog geld, maar zij hebben regelmatig acties.

Succes.

wij vliegen ok meest via jakarta en boek de ticket via een indonesie site bij malaisian airlines in dollar, scheelt soms ook wel een beetje veel
Boekte laatst met air asia voor 47 euro retour jakarta bali
Was in oct 2012 556 euro kwijt voor een retour met may airlines
wel een poosje van te vooren boeken en elke dag even kijken
KLM HEEFT SOMS OOK HEEL GOEDE AANBIEDING
succes

Wanneer ? Als de prijs voor jou het gunstigste is. En dat is voor iedereen weer verschillend.

Periode vanaf 30 augustus is ook goedkoop, maar daarvoor nog niet.
Zit te twijfelen tussen 770 euro met SIA direct naar denpasar of eerst nog naar Jakarta vliegen voor 660 met Emirates…