Onze favoriete accomodatie vind men op www.tikoweb.com/belitung
Onze favoriete locatie van de afgelopen vakantie:
- Ubud: Tegal Sari - prachtig gelegen midden in de rijstvelden, sfeervolle houten Lumbungs, heerlijk bed, mooi badkamer, goede voorzieningen en niet te vergeten geweldig personeel die alles doen om het naar je zin te maken.Tevens een gratis hotel auto die je overal heenbrengt als je het maar een kwartier van tevoren aan geeft 600.000 per nacht in een super deluxe lumbung, niet heel goedkoop maar het geld dubbel en dwars waard! . Door tripadvisor al meerdere malen uitgeroepen tot ‘koopje’. Een aanrader dus!
Bali; Ubud-Villa Sonia, Dencarik-Villa Bali Paradijs (deze villa hadden we helemaal voor onszelf) en ook helemaal een Superfijne belevenis in Sanur-Villa Tanjung Mas met een geweldig bijzonder echtpaar Anneke&Albert. Anneke is een bijzonder fijne leuke persoonlijkheid die ik erg waardeer. Hier hadden we nog wel langer willen blijven
Bij alledrie hadden we geweldig personeel, ik kan niet anders zeggen! Villa Sonia en Villa Tanjung Mas beschikken over meerdere villa’s maar zijn beiden kleinschalig. Mocht er iemand zijn die wat wil weten over deze villa’s…vragen staat vrij!
Villa pelabuhan , dencarik,
Mijn favoriet met kop en schouders boven alles is lombok het purimas resort in sengigi geweldig!!!
hotel Wina in kuta
Sawah lovina in lovina
Tegal Sari in Ubud
Puri mas op Lombok
Balibergvilla in Sanur
Karma Kayak op Gili Trawangan
Zijn er ook mensen met tips voor leuke hostelachtige plekken? (Ik zal alleen reizen en ben wel op zoek naar plekken waar je makkelijk in contact komt met andere (jonge) reizigers.
Pemuteran: Amertha Bali Villas
Lovina: Starlight Lovina
Lembongan Island: Bay Shore huts
Ubud: Greenfield Ubud
Bukit Lawang: Greenhill guesthouse
Tangkahan: Mega Inn
Hotel Muliya in Jakarta, geweldig hotel!
Villa Perac Lombok
Hoi,
wij hadden een fantastisch verblijf op een klein eiland bij Flores, SERAYA, een eilandje op een half uurtje varen vanaf Labuan Bajo.
er is maar 1pension met dezelfde naam, met basic voorzieningen maar fantastisch natuurschoon, zowel onder als boven water!
Om nooi te vergeten.
Het Bounty Hotel in Kuta, Bali
Villa Adinda www.villa-adinda.com in Canggu
Villa Sabandari www.sabandari.com in Ubud
Wat jammer dat bountyhotel !! Dat is wat Bali steeds minder aantrekkelijk maakt grote groepen feestende mensen.
Indonesie is het land van rust en spirutualiteit. Dat is echt jammer kuta is daarin erg doorgeslagen jammer van het prachtige land.
Ja, de hoofdreden dat we daar niet meer heengaan. We hebben een huis laten bouwen op Belitung. Zie www.eiland-belitung.nl