Wat is het eerste wat je doet als je aankomt op je hotelkamer in Bangkok ?

De bedden van zijn plaats halen om te controleren op gigantische spinnen.
Onder mijn bed kwam een mooie geel zwart gestreepte vandaan van een cm of 8 in doorsnee.
Gelukkig had hij zijn familie niet mee genomen.
In de lobby vonden ze het jammer dat ik hem tussen de tegels had geslagen, nee ik had hem buiten moeten zetten.
Ze hebben ze daar niet allemaal op een rijtje

John

iiiiieehhh!

Ik had een keer op Bali het personeel geroepen om een grote kakkerlak weg te halen maar die jongen was er zelf ook bang voor en joeg hem juist precies het bed onder. Uiteindelijk heeft m’n vriendin maar om een bezem gevraagd en dat beest (en die jongen) zelf de kamer uit gejaagd.

Douchen is zo overschat

lol2

Fruitshake halen en ergens lekker gaan eten in een simpel restaurantje of op straat. Daarna een heerlijke massage nemen. Oh wat mis ik dat!

Pattaya, MidtownInn.
Eerste is koffer op bed leggen, en de veel te laag staande airco naar een realistische waarde stellen, en de deur open, dan douchen.
Dan een Singha bij het zwembad…

Ja, douchen, schone frisse luchtige kleding aan en naar de markt voor een heerlijk koud drankje op een terras en een lekker hapje ergens, slapen komt wel weer…

Wij aan eerst lekker bijkletsen met onze familie die daar woont. Wij gaan nl ieder jaar, volgend jaar voor de tiende keer naar Bangkok om onze familie te bezoeken en vervolgens een rondreis te maken.

Groeten Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:

Een foto maken van mijn kamer.
Die is dan nog in maagdelijke staat (bijv. met een handdoek op het bed in de vorm van een bloem of een zwaan of zo).
Dan rugzak omkiepen en douchen.

:chin:Zeker eerst douchen en dan lekker wat gaan eten met de mensen die me opgehaald hebben op het vliegveld :wub: