Ik wil van de zomer graag met mijn vriend naar Griekenland. We willen een strand vakantie, maar wel op een eiland waar ook leuke/mooie dingen te zien zijn, natuur, oude steden/dorpen, leuke restaurantjes/terrasjes. We zijn allebei al een keer op Kreta geweest, maar dat was een feestvakantie, dus we hebben niet veel meer gezien dan Chersonissos. Ik ben al een beetje aan het surfen geweest naar de verschillende eilanden, maar ik heb echt geeeen idee wat een leuk eiland is. Dus heeft iemand tips? Bedankt alvast!
Er zijn zeker meerdere mogelijkheden. Ik neem aan dat het niet té rustig moet zijn, maar ook geen soort Chersonissos?
Wat dacht je van Samos-Kokkari, Lesbos-Molyvos of Petra? Leuke, mooie eilanden en de plaatsjes zijn gezellig druk.
Zelf woon ik op Thassos en dat is natuurlijk mijn favoriet. Een mooi groen eiland, dat van alles te bieden heeft: natuur, cultuur, leuke dorpjes en prachtige stranden. Ik zou je dan Limenaria aanraden. Een leuk dorpje met gezellige restaurantjes en barretjes en een mooi 2 km lang zandstrand en vele stille baaitjes in de buurt. Kijk maar eens op www.jotathassos.info