Favoriete eiland

Beste lezers,

Wat is jullie populairste eiland?

Zie de peiling

Beste lezers,

Het mooiste en groenste eiland in is Skopelos!
Crossen over het eiland in jeep en daarna vis eten in een van de superrustig gelegen taverna’s.

ik mis Santorini in het rijtje… :frowning:

Santorini heeft dus mijn stem :smile:

Het is inderdaad een erg klein rijtje…
Mijn stem heeft Thassos: groen, natuur, cultuur en authentieke dorpjes.

Er zijn zoveel mooie eilanden, moeilijk om de mooiste te kiezen.

Ithaka is werkelijk prachtig, nog onbedorven.
Maar ook de andere Ionische eilanden zoals Corfu, Lefkas, Kefalonia en Zakyntos zijn de moeite waard.
Evia en Thassos zijn ook mooi.

Kreta vonden we erg tegen vallen, dor en droog. Er is weinig Griekse cultuur overgebleven.

Ik ga zelf voor Kreta, aangezien ik daar enkele super vakanties heb gehad!

Mijn Favorietste eiland is toch wel Kreta!
Ga er in mei en september 10dgn weer heen.
Maar heel Griekenland en de bijbehorende eilanden zijn de moeite waard om ze is te bezoeken.

Heb verschillende favoriete eilanden. Samos zijn wij meedere keren geweest, maar ook Corfu vond ik heel erg mooi en groen. Rhodos is mooi, Kos is aardig. Karpathos heeft een hele leuke hoofdstad. Zakynthos is aardig, maar niet om naar terug te gaan. Lesbos vond ik zelf niet zo bijzonder, vond Chios weer leuker.
Dit jaar wordt het Skiathos en we gaan ook zeker Skopelos bezoeken. Ben heel erg benieuwd en heb er zin in.

Ik vond Kefalonia één van de allermooiste Griekse eilanden. Met name het dorpje Assos vond ik erg leuk en lieflijk.

geef mij maar Rhodos, vooral het oude historische gedeelte van Rhodos town, prachtig gewoon