Vakantie Griekenland

Hallo.
vorig jaar ben ik met mijn vriendin op Samos geweest. Erg leuke vakantie geweest. Graag willen wij naar een soortgelijk eiland. We houden van luieren op het strand, scooter of motor rijden en in de avond lekker eten!!
Op Samos zaten we net buiten phytagorrion wat wij qua aantal restaurantjes en grote erg leuk vonden. Weet iemand een soort zelfde eiland wat mooie stranden heeft, een leuke plaats met diverse eetgelegenheden en wat niet al te toeristisch is??
Bedankt
Groeten Rogier:vak02::vak02::vak02:

Hoi,

Chios is leuk (ligt net boven Samos) en dan de plaats Karphas. Vindt het tot nu toe het mooiste eiland waar ik ben geweest. Ook Corfu is een aanrader, maar ga dan niet naar de kant van Gouvia en Dassia, maar naar Agios Gordios…

Groet Karin

Lesbos is ook een eiland wat in dezelfde regio ligt en nog redelijk rustig.
Het veel groter dan Samos, dus als je iets wilt zien zul je een auto of motor moeten huren. Voor een brommer/scooter is het te groot.
Het strand bij Petra is heerlijk en de eettentjes daar ook.
:dag:

Ook Thassos is een erg afwisselend en niet supertoeristisch eiland met mooie natuur en vele stranden en baaitjes. Limenaria is een leuk plaatsje met een goed aanbod van taverna’s en barretjes zonder dat het echt overlopen is (behalve in augustus uiteraard, maar dat geldt voor alle Griekse badplaatsen). Neem voor meer info eens een kijkje op www.thassos-vakantiewoningen.nl

Rethymnon op Kreta is leuk. Leuk plaatsje, mooie zee, goede eetgelegenheden en een prima strand. Wij hebben er een scooter gehuurd en zijn er mee naar de andere kant van kreta gereden. Erg mooi en leuk allemaal. Eén van de mooiste strandjes ooit daar gevonden.

Mvg,
Derreck