Ik ben vorige week naar Black Swan geweest. Prachtige film met een fantastische Nathalie Poortman. De film was doorspekt met diverse horrorelementen, wat op een gegeven moment iets teveel van het goede was.
De echte punten werden op het laatst verdiend toen Nathalie als zwarte zwaan danste!
Ik probeer gewoonlijk als ik in Thailand vertoef een paar filmpjes mee te pakken(meestal thaise horror films)namen schieten mij spijtig genoeg niet binnen.
Een pâar jaar geleden heb ik de Advator in 3D gezien in Bangkok,een geweldige film!!
Nu misschien dit jaar the Hangover part II heb al goede kritieken over deze film gehoord!
gegroet:georgessiam.
Gisteravond Incendies gekeken. Waanzinnig goede film die de verschrikkingen van de Libanonoorlog laat zien. Deels gebaseerd op een waar verhaal, maar een groot deel fictie. In ieder geval zeer sterk acteerwerk, goede verhaallijn en erg aangrijpend.
HOP, jawel, kreeg ik tenminste een beetje een Paasgevoel van, was natuurlijk wel in ´t Spaans. Ga hier gemiddeld 2x per maand naar de film, om even weg te zijn van ´t werk. De laatste film op DVD is Sarah geweest.
niet echt trots om t toe te geven, de laatste fillm die ik gezien heb was in Pattaya, een van de meisjes bleef maar vragen om ns naar de laatste Harry Potter te gaan zien… ergo…
wel raar hoor, voor de hoofdfilm wordt er een promofilmpje van de monarchie gespeeld en tijdens de nationale hymne gaat IE-DER-EEN rechtstaan!! kan je je dat in Nederland of België inbeelden?
Ik heb gisteren naar de Duitse film Drei gekeken, een aanrader over een driehoeksverhouding tussen 1 vrouw en 2 mannen.
Ook de film Harry Brown met in de hoofdrol Michael Caine is een aanrader. Hij gaat de problematiek van hangjongeren te lijf, erg herkenbaar voor deze tijd.
Zojuist de film Jacky gezien met Carice en Jelka van Houten. Veel gelachen om verrassende, grappige en absurde situaties. Leontien daarentegen heeft menig traan gelaten. Van mij krijgt de film een 8,5. En van Leontien ook