Films - Thailand

Voor de liefhebbers van Thaise films of films die ook maar iets te doen hebben met Thailand, hieronder een klein overzicht…

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“6orM84owB7M” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“i4r2Ppfurfg” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“x2mLzRUvmrA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“vGyWolJ5v3Y” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“83bmsluWHZc” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

(Voor het grootste gedeelte opgenomen in Sri Lanka)

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“k3MLYmNKdVU” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

https://www.youtube.com/watch?v=1EJ1T0cf-Wk

https://www.youtube.com/watch?v=u-6vCMOpvJA

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Xzt6zAj7XUM” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“KFeKsM2h9fE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“6gTI0MEIdQA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“XSfjQzt43Ho” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“EErGHw6IXHY” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“1y6mCXg6ji4” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Ik zie dat je Streetfighter: The Legend of Chun-Li er nog niet bij hebt staan, maar gezien de bedroevende kwaliteit van die film kan dat wellicht ook maar beter zo blijven…

Ong Bak was trouwens wel een positieve verrassing, een van de betere martial arts-films die ik gezien heb. Origineel en spijkerhard.

Dan zal ik die er ook maar niet bij zetten :wink:

Zal er ongetwijfeld nog wel meer vergeten zijn, als iemand nog andere films weet, plaats ze gerust hieronder !

Dit is ook een ook een hele mooie film

[ame=“Chocolate Thai Movie with English Subtitles - YouTube”]YouTube - Chocolate Thai Movie with English Subtitles[/ame]

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“yzueuTyEcmk” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Wat is de URL van het YouTube filmpje Jan ?

Deze film is pas uit van gisteren en momenteel te zien in de thaise bioscopen.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“lJa2JMaG2hg” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Gestuurd in een PB aan je, weet niet wat het is maar krijg het niet goed geplaatst !?

Er is een tijdje terug wat verandert m.b.t. plaatsen van YouTube filmpjes…ik kwam er toen ook al niet uit…

In de URL van dit filmpje zie je de code yzueuTyEcmk staan, na ‘v=’ en die code moet je tegenwoordig altijd plakken hier.

Brokedown Palace

https://www.youtube.com/watch?v=p-xXGVsYOyM

En heb laatst een hele vreemde gezien, ging over een echtpaar die na de Tsunami hun zoon kwijt was. Zou zijn verkocht aan mensenhandelaren. Mooi verhaal dacht ik…nou t sloeg werkelijk nergens op! (Vertel even niet waarom, misschien dat iemand t nog wil zien;))

Ben de naam even kwijt, maar wellicht kom ik er nog op.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“TaLclD6Sgg4” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Ook een aardige film,

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“7MR59x2EA_E” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

1 like

Mammoth…die ken ik ook nog niet, lijkt me ook wel een aardige film !

Heeft iemand Butterfly Man gezien (laatste filmpje in mijn eerste posting) ??

Ik heb alle films nu ook op mijn website gezet !

Nee ken ik niet Dave. Leuk idee om het op je website te zetten!

Ik kijk trouwens veel naar Film1 en regelmatig worden daar Aziatische films uitgezonden. Brokedown Palace kende ik al heel lang maar ander genoemde ken ik van Film1. Daar heb ik trouwens Chocolate ook gezien, mooie film trouwens, en dat vechten…dat doet ze zelf he! Niks geen show of stuntmannen!

ik probeer Chocolate al een hele tijd te vinden op internet maar is bijna nergens te vinden met Engelse ondertiteling. Dus mocht iemand iets weten hoor ik het graag.

DVD: Rakuten UK: Shop Cashback deals on the best offers & savings
Bluray: Rakuten UK: Shop Cashback deals on the best offers & savings

Bedankt voor deze links hoor!!!
En als echte hollander… heb je geen torrent link dit is een betaalsite lol2

Heb je Film1? Daar komt ie regelmatig op.