Tsss, kan je voor vijf en een halve lousy euro een originele dvd kopen, is het nog te duur. Echte Hollander. Zelfs in Dubai weten ze het, op een markt werd me gevraagd waar ik vandaan kwam, toen ik zei dat ik uit Nederland kwam kreeg ik als reactie “kaike kaike nie kope” ![]()
Je kan ook goedkoop Thaise films en muziek kopen via www.ethaicd.com
Nee ik heb geen film 1 maar goed geeft niet hoor,het had leuk geweest maar ik denk dat ik hem anders gewoon koop op dvd als ik weer in LOS ben
Kan deze nog toevoegen;
[ame=“THE ELEPHANT KING - TRAILER - YouTube”]YouTube - THE ELEPHANT KING - TRAILER[/ame]
Speelt zich af in Chiang Mai, goed te kijken (westerse) film.
Zal eens kijken of die binnenkort weer op Film1 komt, dan neem ik m op en maak er een dvd van en stuur m je op. Want dan heb je zoiezo de NL ondertiteling.
Komt goed! Dus laat maar weten of ik m voor je moet opnemen en opsturen.
Nou als je dat zou willen doen Esther dat zou super zijn !
Ik zal je dan mijn adres wel per pb doorgeven
Ja doe dat, zet maar niet open en bloot hier neer:tongue: Zal eens kijken wat een handig tijdstip is om het ding aan te zetten. Ben niet zo technisch met recorders, ben meer van de pc’s. Maar Kees die fixt t anders wel. Komt goed!
Denk dat ik m as woensdag aanslinger. Tijdstip is niet handig, stel m wel in. Nu maar hopen dat ie niet vastloopt, onze decoder (dus niet recorder;)) kan soms “vastlopen”. Indien wel dan volgen er daarna nog genoeg kansen. Komt goed!
Haha…die trailer heb ik gemaakt toen ik in Thailand stage liep als editor / motion graphics artist ![]()
Leuke film. Geeft goede indruk van de cultuur.
Wat grappig Leons! Dan doe jij ook interessant en leuk werk!
Grappig dat jij die trailer hebt gemaakt leons !
The Elephant King kende ik nog niet, dus ik zet hem er vanavond ook bij op www.reisdoorthailand.nl !
De Thaise versie van de trailer is leuker trouwens.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“WKLQjUNy5dI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Ik heb de afgelopen dagen zowel The Elephant King en de Mamoth gezien. Zijn beide echt zeker de moeite waard hoor!!
Waar heb je deze gezien Rik ??? Ik wil ze ook graag zien ! M.n. The Elephant King lijkt me een aardige film ! Let me know pls !!
Ik heb deze gedownload ze staan nu op de laptop. Ik kan er eventueel wel een copy van maken voor je hoor? Het enige punt is dat ze er ook Thais in spreken en dat daar geen ondertiteling bij zit.Maar gelukkig begreep ik goed wat ze bedoelde en volgens mij mag dat voor jou ook niet zo’n probleem zijn denk ik?
Oooo, oke ! Heb je de website voor me waar je deze gedownload hebt ? Kan ik zelf wel ff kijken ![]()
Als ik vanavond thuis ben dan zet ik het wel even in pb naar je toe. Hij was binnen een kwartiertje binnen ![]()
Thx Rik !
Rik, Chocolate is opgenomen! Kees is morgen vrij, zal m vragen of die m over wil zetten! Hij mocht het mij ook uitleggen, maar ik mag er niet aankomen!lol2