Films - Thailand

Maar jij zit dus ook ‘stiekem’ op werk te Wereldwijzer-en :wink: ?

Wie niet :paranoid:, erg he niet alleen Thailand werkt verslavend zelfs het forum :unibrow:.

Ong Bak 3 gezien de laatste keer in de bios in Thailand. Met engelse ondertiteling. Ik vond de film geweldig, misschien deels omdat ik niet wist wat te verwachten.

De dag erop op pad om deel 1&2 te zoeken in een zaak. Ja die hadden ze wel,echter zonder engelse ondertiteling…

Voor mij iets om nog eens naar op zoek te gaan en dan deel1,2&3.

Heb je Film1? Regelmatig daar op te vinden!

lol2lol2 ja zeker… Als het even kan dan kijk ik hier natuurlijk even

Nee heb ik niet, ik zag dat ze de complete box aanbieden op play.com.

Echter daar vragen ze op je creditcard gegevens voor de betaling. :paranoid: Kan dat nou niet anders :paranoid:

Hoe zou je dan willen betalen? IDeal is alleen binnen Nederland, Internationaal overboeken kost ook een hoop geld (of was dat binnen de EU tegenwoordig niet meer het geval?), en is een groot risico voor zo’n bedrijf. Zolang het om een gerenommeerd bedrijf gaat die technisch z’n zaken goed voor elkaar heeft (https) heb ik geen problemen met betalen per creditcard.

En wees gerust, Play.com is een betrouwbaar bedrijf, een van de grootsten in de business. Heb er in de afgelopen 5 jaar inmiddels 55 bestellingen van ontvangen, en nummer 56 staat momenteel in back-order. Nooit problemen met betaling gehad, wel twee keer met verzending (1x beschadigd, 1x niet ontvangen), beide keren zijn tot volle tevredenheid afgehandeld.

PayPal :slight_smile: ?

Ach ja, die was ik inderdaad even vergeten. Nog nooit gebruikt. Als ik een bedrijf mijn creditcardgegevens niet durf toe te vertrouwen zou ik er sowieso waarschijnlijk niks bestellen.

Lukt me helaas niet om The Elephant King te downloaden :frowning:
Ben niet zo handig met kompjoeters en downloaden… Kan klikken wat ik wil, maar er opent telkens een nieuwe pagina en dan moet ik me toch weer ergens registreren en betalen…helaaaaaaaaaas…

[quote=“davenuman, post:50, topic:77807”]

Lukt me helaas niet om The Elephant King te downloaden :frowning:
Ben niet zo handig met kompjoeters en downloaden… Kan klikken wat ik wil, maar er opent telkens een nieuwe pagina en dan moet ik me toch weer ergens registreren en betalen…helaaaaaaaaaas…

[QUOTE]

Kijk een op www.hitnews.nl kan je een proefaccount maken voor drie dagen hoef je niets te betalen, of op the pirate bay.

[quote="“jan aalstede, post:51, topic:77807"”]

Maar dan moet je wel een Utorrent (ofzo iets) acount (gratis) hebben…

Geen idee, net zo een leek als Dave denk ik als het gaat om dit soort dingen, maar had een collega van mij even een ping gestuurd met deze vraag omdat hij ook altijd download en kwam met dit antwoordt.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“f19bDv0lrvo” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>