Vakantie naar Nederland
Het heeft even geduurd, ik weet het. Ik was druk met de foto’s en had gelijk na de vakantie niet echt zin om alles te verwerken. Maar hier dan in ieder geval eindelijk een kort verslag van onze vakantie naar Nederland.
En wát voor een vakantie. Het was werkelijk geweldig! Het grootste gedeelte hebben we overnacht in het Hotel Eindhoven. We hebben zo veel leuke dingen gedaan, zo veel gezien en natuurlijk ook veel mensen bezocht. Het was heerlijk! Haast te kort, want er is zoveel leuks te zien en te doen in Nederland! Dat weet ik nu!
Het uiteindelijke programma is als volgt verlopen:
1 t/m 16 juni 2007
Dag 01: Vliegen van Málaga naar Brussels, dan met de auto naar Eindhoven
Dag 02: Bezoek aan papa, Rondleiding P.S.V. Stadion, bezoek aan Conny
Dag 03: Bezoek aan tante Elly & oom Ton
Dag 04: Bezoek centrum Eindhoven, eten bij de Oriental Greenhouse
Dag 05: Dagje fietsen, bezoek Best Klompenmuseum, bezoek aan Joost
Dag 06: Bezoek Prehistorisch Dorp, centrum Eindhoven, eten bij Mulders
Dag 07: Bezoek aan tante Gerda, bezoek aan Sven in Uden
Dag 08: Kaasmarkt Alkmaar, Madurodam, overnachting Scheveningen
Dag 09: Lunch bij New York hotel Rotterdam, eten bij Cubaanse Paladar Veldhoven
Dag 10: Bezoek aan ons oude huis in Eindhoven
Dag 11: Dagje Sauna Son, bezoek aan Edith
Dag 12: Bezoek Jenevermuseum in Hasselt, verjaardag Brigitte
Dag 13: Verjaardag tante Truus, 's avonds naar Eftelinghotel in Kaatsheuvel
Dag 14: Dagje Efteling
Dag 15: Laatste dagje in Eindhoven, eten bij Que Pasa!
Dag 16: Vliegen van Brussel naar Málaga, dan met de auto naar Jerez
Een mooi, vol programma, maar zeker niet te vermoeiend. Er was gelukkig genoeg tijd om te relaxen. We hebben genoten van elke dag. Van de bezoeken aan familieleden en vrienden, maar ook alle overige dingen. Een dagje op de fiets door Brabant, bezoek aan het klompenmuseum, eten bij de Cubaanse Paladar, bezoek aan het jenevermuseum, de kaasmarkt, Madurodam, Scheveningen, een dagje sauna, eten bij Que Pasa! en uiteraard de Efteling.
Uiteraard ook genoten van kleine dingetjes, zoals: barbecuen, rijden in mijn auto, lopen over vers groen gras, heerlijk kraanwater, broodje paling eten (ik dan, op de foto’s zul je zien dat mijn vriend wat anders had…), zacht weer, en meer! Het was gewoon echt super!
Mijn vriend was vooral onder de indruk van de manier waarop we in Nederland met fietsers omgaan. De fietspaden, fietsverkeerslichten, dat was erg bijzonder voor hem. Ook de snelweg maakte indruk. Zeker daar bij Den Haag/Rotterdam. Hij had ook nog nooit een vijfbaanssnelweg gezien!
Ja, het was een bijzondere vakantie. Om je een beetje een indruk te geven, heb ik onze foto’s verwerkt en een, denk ik, leuke selectie gemaakt. Deze kun je vinden op mijn weblog. Zie HIER. Mocht je meer willen weten over de individuele dingen die we gedaan hebben of gewoon vragen hebben, laat het me dan gerust weten! Ik vertel met liefde en plezier meer!
Liefs,
Carolina