Wat gebeurt er met Longbeach(marmaris)? Alle clubs/bars zijn platgegooid

Hoi hoi,

Ik zag net ergens een filmpje…Heel long beach is WEG!:(Het leukste uitgaansgebied van Marmaris…

Gaan ze dit nog herbouwen?

Gr,Diaan

Ja zeker wel, er komen nieuwe bars voor terug. Alles wordt verder naar achteren gebouwd, zodat het strand en de wandelboulevard breder kunnen worden. En disco’s die tot 4 uur in de ochtend open zijn, worden taboe aan Long Beach! Ze willen alle disco’s en clubs voortaan alleen nog maar in en rond Barstreet.

Ik heb toch nog ff zitten surfen op het internet…

http://www.marmarissummer.com/shock-news-alot-of-bars-might-not-rebuild.html

Ik was dit jaar voor het eerst in Marmaris voor een zon,strand,zee…stapvakantie.En helemaal verkocht!Long Beach vond ik geweldig.
En dan bars/clubs tot 23.30/1.00???Dan begint het pas!En dan daarna met die hele bub naar Barstreet?Het schijnt wat ik daar van de locale bevolking hoorde dan dat daar meer rottigheid gebeurd…vechten,drugs…Kan ik zelf niet over mee praten ben er maar 2/3 keer geweest voor even.Vond alleen dat er een andere sfeer hing vergeleken met Long Beach.

Maar goed,snap alleen niks van die burgemeester om dit te besluiten.Iets wat goed loopt om het dan plat te gooien.Erg jammer…Ze moeten het volgens mij toch van de toerisme hebben.

Gr,Diaan