Wat doet jouw askim om jouw respect/liefde te krijgen??

Meiden ik had net al in het TKL een stukje gezet omtrent het respect van jullie askims naar jullie toe. Ik heb daarin duidelijk verwoord dat ik het belangrijk vindt dat iedereen de respect moet krijgen die ze verdient. Daarom mijn vraag wat doet je askim om jouw respect/liefde te krijgen?

Ik zal bij mezelf beginnen en omdat wij nooit het woord liefde gebruiken praat ik van mijn zijde over respect.

Hij krijgt mijn respect:

• Voor hetgeen wat hij voor mij doet, en dan praat ik nu met name
    wat hij doet van mijn huis.
  • Hij mij nooit meer beloftes heeft gedaan omtrent toekomst en
    houden van dan dat hij kan waarmaken.
  • Hetgeen wat hij al van mij geslikt heeft en het mij toch vergeeft.

Ik ben benieuwd wat jullie voor voorbeelden hebben.

Hij krijgt mijn respect en liefde;

• door veel rekening met mij te houden zoals een andere baan omdat hij weet dat ik van zijn oude baan niet gelukkig werd.

• door mij op de hoogte te houden wanneer hij bijv niet online kan komen als hij dat gezegt heeft (tenminste 80%)

• door iedereen te laten weten dat hij met mij is aan bijv klanten in zijn kappers zaak die ik dan aan de telefoon krijg wanneer ik bel die alles van mij weten. Of wanneer mensen die ik ken vertellen dat hij zoveel over mij praat en elke dag kan vertellen hoeveel dagen het nog duurd voor ik kom.

• dat hij nog steeds zoveel moeite voor mij doet en dat zelfs zijn vrienden zeggen dat hij een “watje” is geworden wanneer hij weer met mij op msn zit en niet kan stoppen met praten.

Als het aan mij lag waren we vrienden gebleven hij heeft toen en nu nog steeds zoveel moeite gedaan waardoor ik alleen maar gekker op hem wordt en hij heeft het ook echt niet makkelijk met mij!

Waar hij mijn meeste respect mee hebt gekregen is toen hij vorig jaar een punt achter onze relatie deed zetten, hij dit persoonlijk kwam doen. Ik weet dat er veelal relaties beëindigd worden door sms of gewoon door niets meer te laten horen. Hij is netjes langsgekomen om het persoonlijk te doen.

Jeetje mooie vraag maar wel even denken om het goed te verwoorden waarom verdient askim mijn liefde en respect omdat…

Hij vanaf het eerste moment gezegd heeft met jou wil ik wat anders dan zo maar een vakantieliefde en hij heeft dit vanaf dat moment ook heel duidelijk laten merken in de dingen die hij doet…

De hele eerste zomer heeft hij al zijn geld gespaard om voor zichzelf garant te kunnen staan en in de winter voor een maand naar Ned te komen.

Hij is in dienst gegaan terwijl dat totaal niet het plan was zijn studie onderbroken om ons leven zo snel mogelijk samen te kunnen gaan delen. Vervolgens is hij eerder uit dienst gekomen wat hij daarvoor heeft moeten doen wil ik hier niet verwoorden maar gaat heel ver alleen om nog wat tijd samen met mij en ons gezin door te brengen en op tijd te zijn voor de geboorte van onze dochter.

Al zijn geld wat hij verdiende als we even niet samen waren heeft hij besteed aan ons en onze toekomst en alle vakanties dat we samen waren.

Als ik ook maar iets van hem vraag en het ligt voor hem in de mogelijkheid het te verwezenlijken zal hij dat zeker voor me doen, als het niet mogelijk zou zijn dan zou hij er alles aan doen om het wel mogelijk te maken.

Hij is een fantastische vader voor onze kinder(eren) maar daar tegenover zal hij me ook altijd als VROUW blijven benaderen en niet alleen als moeder van zijn kinderen.

Hij behandelt mijn woorden en mijn denken altijd met respect. Neemt dingen van me aan als ik het vertel luisterd naar me en heeft begrip voor me. Geeft me de tijd om tot mezelf te komen als ik weer eens in een verschrikkelijke woede bui ben :slight_smile:

Hij doet dingen puur en alleen om mij te laten glimlachen zonder er zelf beter of wijzer van te worden. Zijn mooiste woorden naar mij toe: Als ik er werkelijk alles aan gedaan heb maar je toch niet gelukkig kan maken, dat zou voor mij de enige reden zijn om bij je weg te gaan om je ergens anders je geluk te laten vinden want het enige wat ik wil is dat je zo blijft stralen.

Wat een heerlijk diepzinnige vraag :D!

E verdient mijn respect omdat hij mijn ouders/ heel mijn familie met respect behandelt, hij spreekt mijn mama zelfs altijd met 2 woorden aan, maar dan : ‘JA MAMA’ , of zo :smiley: vind ik heerlijk!

E verdient mijn respect omdat hij zijn liefde aan mij durft tonen waar heel de wereld bij is. Zelfs bij mijn ouders zal hij het niet laten om zijn liefde te tonen voor mij!

E verdient mijn respect omdat hij altijd alles betaalt voor mij, terwijl hij amper geld verdient!

E verdient mijn respect omdat hij, nu mijn moeder een appartement heeft, regelmatig gaat checken of alles daar goed is, tussen zijn werkuren door, en omdat hij het zelfs heeft laten schoonmaken! Klein gebaar, maar van zooooveel betekenis!

E verdient mijn respect omdat hij oprecht beseft wat ik allemaal doe voor hem (vliegtickets, bellen), en daarvoor evenveel wil terugdoen!

E verdient mijn respect omdat niets wat ik vraag teveel zal zijn voor hem!

Zo kan ik eigenlijk nog wel even doorgaan :blush:

Ooh, en , wat me nog het meest gepakt heeft… hij heeft zelfs ‘voor onze toekomstige dochter’ (waar hij zelfs al een naam voor heeft) een kleedje gekocht :smiley: hahaha, klinkt misschien ongelooflijk stom, maar is oh zo lief! En dit draagt hij overal met zich mee :smiley: !

Semra, woooow zo’n lieve woorden zeg!!! Die E’s hebben het wel in zich, hahahahha :smiley: :wink:

F. heeft alles in z’n werk gesteld om mijn moeder haar hart te veroveren zodat hij de dochter (ikke dus :p) kon krijgen… MET succes :wink: Daarvoor al mijn liefde en respect voor hem.

F. is een echte gentleman… Staat altijd buiten de auto te wachten, doet de deur voor me open, schuift de stoel onder men gat, stelt me altijd aan iedereen voor, betaalt altijd alles hoewel hij weet dat dat echt niet nodig is… Daarvoor al mijn liefde en respect voor hem.

F. is altijd eerlijk en oprecht… Daarvoor al mijn liefde en respect voor hem.

F. neemt me voor wie ik ben, alle goede en slechte kantjes inclusief… En daarvoor krijgt hij van mij nog altijd het meeste liefde en respect…

Ow, nog vergeten…

F. had zo graag men vader willen leren kennen… En was ook echt in shock toen hij plots is overleden… Daarvoor alle liefde en respect voor hem… Hij wist dat m’n vader m’n ales was…

Wat doet jouw askim om jouw respect/liefde te krijgen??

simpel, mij liefde en respect geven!!!

Omg fieeeh herken alles bij Jou zo! H zegt ook mama en papa tegen mijn ouders en heeft ook al zelfs een naam voor onze toekomstige DOCHTER. Hij is er heilig van overtuigd dat t een meisje word.

Sent from my Desire HD using Wereldwijzer App

Fieeh Dat hebben ze zeker :slight_smile: Zal wel in de eerste letter van de naam zitten :wink:

• Er gewoon altijd voor mij zijn.

• Ik ben echt een kwebbelkont (dat wisten jullie nog niet) en soms kan iik ook uren achter elkaar over van alles en niets tegen askim lullen terwijl die jongen zelf niet aan het woord komt. Hij blijft dan geduldig naar me luisteren en soms kan ie er dagen later nog op iets terugkomen, dat geeft mij het gevoel dat ie ook écht geluisterd heb.

• Alles voor me over hebben. Gingen we een dagje weg op de scooter we zijn net op een berg toen ik zo’n erge buikpijn kreeg. Hij maakte zich zo’n zorgen is meteen omgekeerd heeft me op bed gelegd en is naast me komen liggen en heeft de hele tijd over mn buikje geaaid tot de pijn weg was.

• Naar mijn familie toe heel spontaan en lief zijn. Papa en mama tegen mn ouders zeggen.

• Ondanks hij amper geld heeft toch zich helemaal uit de naad werkt voor mij en zijn familie. Zn handen zijn zelfs helemaal kapot door het werken in de tuin van het hotel.

• Hij zijn belofte nakomt en me zovaak mogelijk probeer te bereiken in het leger.

• Hij zo ongelooflijk veel om zijn moeder geeft en alles voor haar over heeft.

• Hij me altijd aan het lachen kan maken en vaak zo erg dat de tranen over mn wangen lopen.

• Wij samen gewoon helemaal gek, gestoord, debiel maar ongelooflijk gelukkig zijn!

• dat hij accepteert dat mijn ex nog veel in mijn leven is door omstandigheden en dit normaal nooit zou accepteren!!! dat wist ik paar jaar geleden al en toch heeft het nu geaccepteerd.

• 2x het vliegtuig instappen naar andere stad voor visum en totaal niet zeuren.

• af en toe avondje thuis zijn omdat hij weet dat ik het moeilijk vindt als hij zoveel naar buiten is en met vrienden gaat drinken.

• dat hij ander werk wilt gaan zoeken dan toerisme omdat hij het zelf ook zat is maar zei dat het voor mij ook beter is.

• dat hij altijd zijn beloftes na komt, als hij zegt ben om 2 uur thuis is hij dat ook.

• dat hij eerlijk is

• dat hij zo’n goed contact met zijn moeder heeft en zo lief over haar praat!!

• dat hij een hond heeft en daar zo lief en leuk mee omgaat! :wub:

Wat leuk om alles zo te lezen :slight_smile:

Ennu mijn rijtje:

• Hij maakt zijn beloftes altijd waar

• Gaat niet mee uit als zijn vrienden weer de barstreet ingaan, maar zit de hele avond/nacht met mij op msn of aan het bellen (1 cent per min hihi)

• Praat via de telefoon maar ook in het echt heel open met mij naast zijn vrienden/familie (askim,hayatim, seni seviyorm bla bla bla)

• Omhelst mij, geeft me kleine kusjes en zegt dat hij superveel van mij houdt in het bijzijn fan vrienden/familie

• Belt mijn familie regelmatig op om te vragen hoe het gaat

• Hij zorgt er altijd voor (ookal heeft hij geen rijbewijs) dat hij op tijd voor het vliegveld klaarstaat om mij op te halen en ook weg te brengen

• Drinkt zelf maar een klein beetje wanneer wij uitgaan zodat hij op mij kan letten hihi

• Heeft mij als eerste meisje naar zijn familie meegenomen en aan de hele familie (lees: generatie) voorgesteld

• Heeft afgelopen winter 3 weken lang elke ochtend superschattig een ontbijtje op bed gebracht

en zo kan ik nog een tijdje doorgaan…

Ow en 1 van de belangrijksten:

Hij 24 uur bereikbaar voor mij, zelfs als hij aan het werk is loopt hij naar achter om op te nemen en slaapt 's nachts met zn telefoon onder zijn kussen zodat hij wakker word wanneer ik bel…(niet dat ik hem altijd wakkermaak hoor hihi)

M. krijgt mijn liefde en respect als hij dat ook voor mij kan opbrengen, simpeler kan gewoon niet.