Wat doen jullie bij het gemis van jullie askim ?

Jullie kennen het waarschijnlijk allemaal ongetwijfeld!!! Terug komen van zalige vakantie en dan ben je plots thuis …
Ik ben vorig weekend voor 4 daagjes bij mij askim geweest, ben nu terug thuis en zit ik in een dipje, ik vraag me af wat jullie doen als jullie je askim missen? :slight_smile:

xxxxxxxxxxxx :turkey:

Heel veel leuke dingen inplannen met mijn vriendinnen zodat ik zo veel mogelijk ben afgeleid… Vreselijk gevoel is het en het is ook echt moeilijk om het gevoel weg te stoppen, maar na een paar dagen, soms weken gaat het wel wat makkelijker! Hoe heb jij jou askim leren kennen?

Veel werken, veel afspreken met vrienden, veel op msn, proberen een nieuwe datum te prikken wanneer je weer kunt gaan zodat je kunt aftellen.
Hier op wereldwijzer kletsen :slight_smile:
genoeg dingen te doen, je moet niet met je askim gaan zitten van ik mis je en ik wil bij je zijn, want dan word het alleen maar erger en dat kan je niet gebruiken :slight_smile:

succes

je slaapkamer volhangen met jullie foto’s zodat je het gevoel hebt dat hij toch bij je is hahah :wink:

euhm net zoals de andere meiden, werken, afspreken met vriendinnen, een hobby zoeken ik stort me volledig in het turks koken en het leren van de turkse taal!

maar het gemist blijft!! ik heb daar ook de juiste methode nog niet voor gevonden om dat te onderdrukken helaas :frowning:

Ik doe niet echt bewust iets… De eerste keren dat ik thuis kwam of askim had weggebracht voelde ik me dramatisch slecht en kon ik alleen maar janken… Ik lag dan serieus op bed zielige films te kijken hahahaha en dan soms nog met een reep chocolade erbij hahaha :D. Maar dat kwam dan omdat ik niet wist wanneer ik hem weer zou zien en met veel twijfels en onduidelijkheden zat!

Nu kom ik gewoon normaal thuis, het klinkt heel gek maar ik heb de afgelopen keren dat ik net thuis was geen traan gelaten. Ik mis hem natuurlijk wel maar kan heel snel switchen naar de orde van de dag. Ik probeer wel zo snel mogelijk weer te kijken wanneer ik weer kan gaan zodat ik kan aftellen. Verder probeer ik gewoon druk bezig te zijn met mijn werk/studie en toekomstplannen maken!

Mocht ik een dipje hebben dan kijk ik foto’s en filmpjes, denk ik aan de mooie tijden en momenten samen en denk ik aan de toekomst.

miss net als jou heb ik niet heel veel last gehad van gemis met mijn vorige askim omdat ik hem 1x per 3 mnd zag en elke avond op msn was en gewoon heel zeker van mijn zaak was…Ook hij had niet heel veel last van gemis.

Maar de jongen waar ik nu mee ben, die heeft er wel meer last van en spreekt het ook vaker uit en dan merk ik dat ik toc op die momenten wel heel graag bij hem wil zijn… dat maakt het net ff wat lastiger, maar ik denk altijd we hebben soort van 2 levens.
1 met elkaar dichtbij en 1 met elkaar ver weg :slight_smile:

Dat is wel een hele mooie zin mutlu , 1 met elkaar dicht bij en 1 met elkaar ver weg! :smiley:

hihi

ik kan je helaas geen advies geven meis, want ik zelf doe helemaaaaal niks en alleenmaar willen dat de tijd snel snel snel snellerrr gaat! niet echt de juiste manier maar goed, op het moment wil ik niet anders,heb ook nergens zin in, ben al blij dat ik eens een boek ga lezen, maar goed, nog eventjes en dan is het allemaal wat positiever voor me, als ik straks men diploma heb van men opleiding, kan ik er tegen aan, van alles van plan! :smiley: Ben wel blij dat ik 34 uur sta ingeplant op het werk, dus afleiding genoeg gelukkig :slight_smile:

Sorry aan mij heb je ook niks, kan ook maar aan 1 ding denken! Vermoeiend pubergedrag…en dat op mijn leeftijd :slight_smile: Moet wel zeggen dat het sinds ik terug ben wel iets beter gaat, eerste 3 weken drama nu wat meer met mijn benen op de grond tenslotte zit ik in beginfase eerst maar afwachten waar dit naar toe gaat… Maar werken en leuke dingen doen met vriendinnen is wel erg aangenaam, lekker kletsen en lachen, dat helpt! Succes

Ook ik tel de dagen af. Probeer zoveel mogelijk bezig te zijn. Leuke dingen doen met vriendinnen. Het van me afsporten. En fotookes…:wub: Kan ik blijven naar staren …
Wat bij mij ook helpt tegen het gemis, is mijn gevoelens op papier zetten.
Kan al bijna een boek bundelen…:smiley:

Hey meid…

Het blijft lastig he, ik ben net 2 weken terug en denk 100x op een dag aan hem sta dr mee op en ga dr mee naar bed haha…
Ik praat met mijn vriendinnen dr veel over, doen leuke dingen en bekijk vaak de fotos maar dat is nu… hoe het met een aantal weekjes is zou ik niet weten heb het gevoel dat ik nu nog in een soort roes leef :-)…

Hopenlijk heb je al een manier dr op gevonden…
Suc6 meid(en)