Meest gehoorde smoesjes...

Ik zit hier met een aantal meiden op msn angel en mirke en we hebben het over de meest gehoorde smoesjes van askims in het algemeen, wij zijn inmiddels een heel stuk verder, we zijn benieuwd welke jullie kunnen toevoegen :smiley:

1. Telefoon kapot, leeg, geen beltegoed of kwijt
  2. Geen internet, internetcafƩ gesloten
  3. Overwerken
  4. Werk zoveel wil daarna alleen maar slapen.

Volgens mij kan iedereen er wel wat bedenken…Ik moet voor mezelf praten en zeggen dat ā€œmijn askimā€ eigenlijk te lomp is om smoesjes te verzinnen…die zegt gewoon dat hij smsen zonde van zijn geld vind en daarom liever op msn komt…Hij is zo lomp dat hij zelfs niet tactisch is.lol2

Ik had geen bereik omdat ik in het dorp was.
Ik wilde je een keer laten slapen.

Ik moest met een vriend naar het ziekenhuis.

wilde je bellen, maar dacht je slaapt al
dat meisje… nee die was verliefd op mij ik ging alleen op de foto kan ik niks aan doen dat ze hem op haar fb zet…

Hahahahahaha briljant! Maar ik weet eerlijk gezegd helemaal NIETS wat mijn askim ooit gebruikt heeft hahaha! :blush:

*Ik zal veranderen!!! beloofd. (net of mannen kunnen veranderen:beef:)
*Geloof me ik kijk niet eens naar andere vrouwen!
*Ik heb liever niet dat je nu komt, want ik ben zo druk en kan ik je geen aandacht geven!

Ik heb liever niet dat je nu komt…

Als mn Askim dat ooit zou zeggen zou Ik echt woest worden!!! Ik zou m echt slaan Haha!

Sent from my Desire HD using Wereldwijzer App

…

…

Hmm smoesjes ik weet het niet ik kan niet echt uit eigen ervaring praten en niet om zoet te doen maar meer omdat wij wel heel eerlijk zijn met elkaar dus dan zijn er geen smoesjes nodig

In het begin heeft hij nog weleens gehad dat zijn batterij leeg was omdat hij die dan in de avond vergeet op te laden (heeft hij nog steeds last van maar nu wisselt hij zijn batterij met mijn telefoon die vol is) en 1 keer dat hij zijn telefoon aan zijn vriend uitleende (heel handig) die je dan vervolgens wegdrukt waardoor je denkt wat is dit nou weer???

Wat ik verder niet uit persoonlijke ervaring heb ondervonden maar meer constant herken als je kijkt op het klets topic dan zijn er wel wat basis smoesjes te verzinnen die veel gebruikt worden en waardoor je ook wel wat meer op je hoede zou moeten zijn:

• Telefoon leeg (batterijen gaan niet zo lang mee hier :wink: )

• In slaap gevallen, vergeten te bellen, geen tijd gehad om te bellen

• WERK

• Familie (vrienden) ziek of onderweg naar het ziekenhuis

• Geen geld

Wat ik op het moment veel lees zijn de LIEVE WOORDEN waardoor de vrouwen weer smelten en ze weer netjes op hun stoel gaan zitten wachten totdat ze een seintje krijgen dat ze HEM kunnen TERUG bellen, of wanneer hij weer een keer denkt op msn te gaan komen…

1 like

Als men askim me afzet op de luchthaven, zegt hij als smoes om niet te beginnen wenen : hup ga nu maar voor je je vlucht mist, of ā€˜hadi askim, ik moet nu echt door’ , terwijl ik de tranen in z’n ogen zie :smiley: haha!

En ja het ā€˜geen tijd (werk), geen geld of ik ben moe’ heb ik ook al wel gehoord van m’n askim als ie niet op msn wil komen :smiley:

had het geluid op stil staan :smiley:
maar vaak denk ik als hij iets zegt dat moet gewoon een smoesje zijn maar dan kom je er uiteindelijk toch achter dat het wel klopt ahah! en dat kunnen vaak de meeste rare dingen zijn waardoor ik dus ook denk dat het zeker een smoesje moet zijn

ik heb niet echt smoezen gehoort… uhmm ja als hij zijn telefoon uit heb staan flip ik hem dat wil je sirieus niet weten maar smoezen… nee hij is net als angel’s vriend als hij er geen zin in heeft zegt hij het gewoon xd en hy belt my nooit dus vandaar nooit gezijk over beltegoed.

Dyphna Dat is wel een beetje turks echt de meest rare verhalen dat je denkt hoe is het mogelijk!!! hahaha en dan blijkt het nog waar te zijn ook :wink: grappig

Aapje Denk niet dat je angela haar vriend kan vergelijken met die van jou want denk niet dat Angela zal gaan flippen als haar vriend zijn telefoon heeft uit staan

Hahaha dat is zoooo waar dat je soms denkt omgggg je lult uit je nekkk en dan is het gewoon echt waar! Alles is mogelijk in Turkije haha geweldig is dat!!

Een aapje idd daar is Angel echt te droog voor! Zij is zo nuchter en dat is ook een hele goede kant!