Wat doe jij met je restjes vreemde valuta?

Als je een verre reis maakt, krijg je vrijwel altijd te maken met vreemd geld: dollars, roebels, yens, wons en ga zo maar door. Ben je weer thuis, zie je dat je nog wat vreemde flappen en muntjes in je portemonnee hebt zitten.

Wat doe jij met je restjes vreemde valuta? Stem in de peiling en licht je antwoord even toe!

http://www.caudron-billiardproducts.com/wp-content/uploads/geld.jpg

Het ligt eraan hoeveel ik nog over heb. Ik probeer er eigenlijk altijd wel voor te zorgen dat weinig vreemde valuta over heb, zodat ik het gewoon als souvenir kan houden. Die paar Roebels en Kroatische Kuna’s liggen ergens in m’n kamer. :teeth:

Waar in je kamer , en waar is die kamer Dane :dag:

Ik bewaar alles voor een volgende keer. Helaas, want ik zal niet snel binnen korte tijd 2x hetzelfde land bezoeken…

Wat doe jij met je valuta, Georges?

Zoals de meeste mensen bewaar ik mijn geld voor de volgende keer.
Gewoonlijk als ik terug kom uit Thailand heb ik nog zo’n 2 a 3000 bath over.
Het gebeurde ook wel eens dat ik terug kwam met een paar bath’s.(budget helemaal op gesoupeerd) :slight_smile:

Heel erg veel heb ik meestal niet over dus omzetten is zinloos.
Bewaren al souvenir af voor een volgende keer is voor mij de beste keus.

Ik heb min of meer twee kamers inmiddels. :teeth:
De vreemde valuta ligt echter in m’n kast waar van alles en nog wat in staat, die kast staat in mijn zolderkamer, in een huis, en dat huis staat weer in de kaasstad van Noord-Holland.

Okay = Gouda - Edam- Alkmaar woon jij niet dusse Zwitserse kaas :feestje:

Die laatste. :cheer:

Al het veel is omwisselen, of het kamer meisje of jongen wat extras geven, en wat over is bewaren we tot een volgende keer.