Wat als de familie van je vriend je niet wilt?

de eerste keer dat ze me ontmoette vonden ze me geweldig,

maar door een gebeurtenis die niet mijn schuld was maar wel met mij te maken had, willen ze me niet meer,
hij moest het uitmaken, we zijn nog wel samen, maar zn familie weet niet van mij, en dat zit me heel erg dwars.

hoe kan ik nou een toekomst opbouwen met iemand die in een land woont waar familie zo belangerijk is?

van de week heeft ie een auto-ongeluk gehad en toen werd het weereens zo duidelijk, wat nou als het heel ernstig had geweest? dan had ik nooit wat te horen gekregen.

wat moet ik hier nou mee?

Ik herken het wel een beetje, toen ik Hog net kende, vertelde hij het zijn ouders en die waren heel blij voor hem!
Ze wouden me zien enz. maar omdat mijn moeder soms ja zegt, soms nee, en soms ook nog, weet het niet. (Ze vermijd het onderwerp het liefst gewoon…:tssk:)
Kon ik dus niet heen, en moet ik heel lang wachten. Zijn vader zei hem meteen dat buitenlanders niet te vertrouwen zijn enz. en heeft hem gezegd, als je het uitmaakt krijg je een scooter. En dat soort dingen…
Zijn moeder is gelukkig niet met haar man mee gegaan!! Ze werkt nu in Ankara terwijl haar man in Mardin woont, en vraagt naar me, hoe het gaat en wil me heel graag zien zegt ze.
Misschien wordt het later wat minder? Ik weet niet waarom ze er nu zo over denken. Maar misschien een stukje laten vertalen wat je wilt zeggen en het hun smsen, geven?
succes :wink:

ja ik ben inderdaad met een brief bezig

Okee! :smiley: Je vriend zal er waarschijnlijk ook wel mee zitten…!
Mijn vader praat echt niet leuk over Hog… Ik wordt er soms zo ongelukkig van, maarja nog even en dan zijn we samen, en dan kan iedereen zeggen wat die wilt :wasted: haha :wink:

ohja? ga je naar hem toe? bij hem wonen?

ik heb er vorig jaar een tijd gezeten, en we hebben een visum aangevraagd voor hem omhier op vakantie te komen, en dat is vandaag hellaas afgewezen:(