Wassen olifant Kanchanaburi

Tijdens onze 1e Thailandreis zullen wij vanuit Bangkok een 3-daagse excursie gaan maken naar Kanchanaburi. Op de 3e dag is er buiten de terugreis naar Bangkok vanaf de busterminal niks gepland. Het lijkt ons heel erg leuk een ritje te maken op een olifant en de olifant in de rivier te kunnen wassen. Kun je dit doen vanuit Kanchanaburi? Zijn er anderen die dit ook hebben gedaan? En zo ja, waar hebben jullie dit dan geboekt / gereserveerd? Zoals gezegd hebben wij helaas alleen de ochtend om dit te kunnen doen.
Ik hoor graag jullie tips en ideeen.
mvg,
Petra

Ik heb pas nog een film gezien van kennissen die met hun kinderen (19 en 20) twee jaar geleden bij Kanchanaburi olifanten gewassen hebben. Niet alleen wassen, maar ook met de olifanten spelen, erop klimmen terwijl ze in het water staan etc. Alles onder leiding van de olifantentrainers. Het was heel leuk! Ze hadden in Bangkok een gids ingehuurd die alles voor hun geregeld heeft en er zelf ook bij was. Ze waren alleen bij de olifanten (geen andere toeristen dus). Helaas weten ze niet waar het precies was. Maar het kan daar dus zeker wel.

1 like

That’s it!
Wij besteden liever ons geld hieraan dan aan een toeristentocht op de rug van de olifant. Bovendien, het is veel leuker!
Dank voor de site.

graag gedaan, ik ben ook erg enthousiast over hun organisatie. ik wou graag vrijwilligerswerk doen daar, maar helaas zitten ze vol in de periode dat ik kan gaan :frowning: veel plezier alvast.
groetjes