Hoi,
Wij zijn van plan om rond augustus 2009, 4 weken naar Australie te gaan.
Alleen vroeg ik me dus af wanneer je het beste de tickets kunt kopen ?
Hoe eerder hoe goedkoper lijkt me, maar de verwachting is dat, vliegen goedkoper gaat worden door, ten eerste de open skies afspraken met Australie, en ten tweede de economie die minder lijkt te worden.
En wat zijn dan de goedkopere maatschappijen ?
Het liefst zouden we via kuala lumpur of zo vliegen, om daar een kleine tussenstop te houden.
Grt.Bart
p.s. Happy Newyear !
Hallo,
Je kunt met Airasia naar Australie vliegen vanaf Kuala Lumpur.
Dus dan boek je een vlucht van Amsterdam bv naar Kuala Lumpur en dan een losse vlucht van Kuala Lumpur naar Australie. Airasia heeft het systeem hoe eerder je boekt hoe goedkoper.
Verder vliegt ook Jetstar naar Australie die is van Qantas alleen dan de goedkope versie.
www.jetstar.com
www.airasia.com
gr van Moira
Hi!
Hoe eerder je je vertekdatum weet hoe eerder je kunt boeken. en dat zou ik ook zeker doen. Hoe ze dat doen met de prijs van de tickets weet ik niet, misschien verrekenen ze dat later maar ik zou geen rekening houden met het eventueel verlagen van de prijzen. Je loopt ook het risico dat de vluchten rond de datum dat jullie weg willen vol zitten. Australie is heel populair.
Ik weet dat Quantas over Kuala Lumpur vliegt. maar dan vlieg je wel eerst van Amsterdam naar london om daar over te stappen.
Cathay Pacific is ook een van de goedkopere maar die vliegt over Hong Kong. Ik heb met deze maatschappij gevlogen.
Succes en als er nog vragen zijn dan stel ze gerust!
Ik heb heel goedkope vluchten gevonden via Singapore Airlines. Vertrek vanuit Brussel naar londen, dan Singapore en Melbourne aan zo’n €850
Als je goed rondkijkt vind je wel iets interessants. De meeste prijzen liggen rond de € 1100 - 1200
Veel plezier!