Na een rondreis in azie vliegen wij eind november vanuit zuid-oost azie naar Brisbane, om dan begin januari 2012 terug te keren naar Nederland. Heeft er iemand tips voor het boeken van een voordelig ticket rond 2/3 januari terug naar Nederland? Als ik nu op de diverse sites kijk, betaal ik voor een enkel ticket 900,-. Dit is volgens mij toch vrij veel. Of, is het misschien beter om voorlopig te wachten om dit ticket te kopen? (wat is dan wel de beste tijd voor ticket te kopen?). Alvast bedankt!
Je kan het beste zo vroeg mogelijk boeken. Het is vaker echter goedkoper om eerst naar azie te vliegen en dan naar europa. Kijk anders ff bij air asia. Die is redelijk goedkoop.
Bedenk je wel dat het meestal een vrij dure periode is om te reizen (overal vakantieperiode). Ik kan ook niets goedkopers vinden op dit moment en de vraag is of het nog gaat zakken qua prijs.
Heb je de mogelijkheid om te schuiven met je dagen? Dan zou ik echt kijken of je misschien een paar dagen/week later kan vliegen.
Verder heeft Singapore Airlines enkele reizen voor ongeveer 650,- en zover ik kon zien is dat volgens mij ongeveer het hele jaar rond, behalve juli en een stukje december/januari (heb net zelf zitten zoeken wanneer het het goedkoopst is om een enkeletje te boeken ;))
Wat je ook nog kan proberen, is via Australische websites te boeken als je toch een enkeltje daarvandaan neemt, wil ook nog wel eens schelen…
Of misschien met een goedkope maatschappij naar Singapore vliegen en dan een enkeltje naar Nederland?
Wat ik altijd een handige oplossing vindt is om te vliegen van londen naar maleisie of thailand. Vanaf londen kan je altijd goedkoop met ryanair naar nederland vliegen.