Wanneer mis je hem het meest?

iedereen mist haar askim, maar wanneer mis je hem nou het meest???

door de weeks ben ik aan het werk, heb ik mijn vrienden en familie om me heen en spreek ik 9 van de 10 keer mijn askim!
Maar op feestjes, bij dipjes of tegenslagen mis ik hem het meest!

mutlu hoe verzin je al die topics, leuk hoor!! ^^

Goh wanneer mis ik hem het meest … wanneer ik niets om hande heb … en ik hem net eve niet gehoord heb =( , of wanneer ik koppeltjes zie lopen in het park, dolgelukkig samen … =( =D

Als ik iets ga doen met vrienden die wel hun vriend/vriendin hier hebben. Bijvoorbeeld als we naar de bios gaan of iets eten ergens en dat hij er dan niet bij is en dat ik hun dan wel leuk met zijn tweeën zie of als ze bij mij thuis zijn gezellig op de bank in elkaars armen. En op feestdagen vooral met nieuwjaar had ik het er moeilijk mee dat ik niet bij hem kon zijn. En eigenlijk mis ik hem elke dag maar op dit soort momenten wel het meest. Of als ik alleen ben niks te doen heb gaan me gedachtes negen van de tien x naar hem toe.

Meestal s’avonds bij het slapen gaan, en als ik wakker wordt, dan denk ik, waar ben je nou toch?

Maar ook als hij een tijdje niet belt, doordat hij me vrij vaak belt lijkt het alsof hij wat dichterbij is…

Als alles soepel loopt en de dingen gaan zoals ze moeten gaan dan kan ik het heel goed handelen ik weet dat hij ALTIJD bij me is!!! hij is me andere helft, hij kijkt met me mee over me schouder ik hoor wat hij denkt op bepaalde momenten als hij erbij zou zijn, maar als het tegen zit of er gebeurt iets vervelends dan kan ik me heel alleen voelen en mis ik hem ontzettend!!!

Ik mis hem áltijd,
maar misschieen mis ik hem juist nog wel het meest op momenten dat er iets leuks gebeurt en ik vrolijk ben, dan wil ik het namelijk delen en dat kan dan niet )=

Ik mis mijn askim het meest ,in moeilijke tijden… dat ik vaak dingen alleen moet regelen en keuze’s maken van belangrijke dingen en dan zou ik graag askim bij me willen hebben om met hem daar over tepraten !
Als er feestjes zijn waar mijn vrienden heen gaan met hun man of vriend , en ik weer in me uppie meega , dan heb ik soms wel eens van grrr en dan mis ik askim echt heel erg .
Tuurlijk mis ik me vent iedere dag , maar dat is een gezonde manier …
Maar ik ben blij dat ik over 6 dagen bij hem ben hoor …pfff

Anders ik wel! :kus:

ja man jij heb helemaal lang moeten wachten , het is je dan ook dubbel en dwars gegund hoor cynthia :kus:

ja wanneer niet :wub::wub::wub:

ja ik mis hem iedere dag gehele dag, en ga slapen als ik zeker weet dat ik
spoedig zal slapen of als ik hem heb gezien(webcam)en ja als je een bbq doet omdat hij dat leuk vind en lekker of gaat winkelen dat je dan al iets voor hem wilt meebrengen,maar hij is nog niet bij je e.a