Okey, dat we naar turkije gaan, staat vast…
maar wanneer boeken jullie?
zodra de boeken uit zijn?
boek je al voordat je weer terug naar NL?
wacht je op een lastminute?
wat doen jullie…?
Okey, dat we naar turkije gaan, staat vast…
maar wanneer boeken jullie?
zodra de boeken uit zijn?
boek je al voordat je weer terug naar NL?
wacht je op een lastminute?
wat doen jullie…?
nou hans
op speciaal verzoek
een nieuw topic met nieuwe enquete…
Ik hoef geen rekening met hotel plaatsen te houden.
Met werk ook niet echt.
Dus ik bespreek in Turkije zelf al wanneer ik de volgende keer kom.
Wij hadden dit jaar een voorboeking gedaan, zodra we terug waren van Turgutreis (was de eerste maal dat we dat deden. En 2 weken terug heeft mijn ventje dan de definitieve boeking gedaan. Hadden een mail gekregen van sunjets.be dat de boekingen online beschikbaar waren.
En aangezien we toch al wisten waarnaartoe, was de keuze snel gemaakt !
Ik heb mijn reis naar Kusadasi al geboekt. Enorm goede voorwaarden gekregen.
Hotel Fantasia in Kusadasi geboekt bij Jetair (België)
Heb gekozen voor het voorjaar, maar niet helemaal waar… We boeken als we weten wanneer we willen. Kan ook maart/april zijn… Mits ik graag naar iets specifieks wil, dan leg ik dat graag zsm vast!
hoe vroeger hoe beter (en goedkoper)
Eigenlijk ook zo vroeg mogelijk, maar het najaarsreisje meestal op gevoel. Gewoon wanneer we vrij kunnen krijgen en dan het hele internet af speuren naar koopjes voor een leuk reisje.
Zodra de gids uit is!! Voor september weten we nog niet wat we willen… dus dat wordt waarschijnlijk een last-minute… Maar Maleisie boek ik meteen zodra ik de gids binnen heb…Zodat ik voor alle 5 de personen de goedkoopste stoelen in het vliegtuig heb!
De laatste jaren in december of januari geboekt. We wisten waar we naar toe wilden en omdat het een populair hotel is moet je er wel op tijd bijzijn
Hey, ik heb wel n eigen huis in Turkije, maar zal toch tickets moeten boeken om erheen te gaan. Die boek is dus zodra ik weet wanneer we kunnen gaan en als de prijs leuk is. Dat betekend dat ik zowat elke dag internet afspeur naar leuke aanbiedingen voor chartervluchten. En dan komt t wel eens voor dat ik al tickets heb geboekt voor de komende 3 vakanties of zo. Erg, maar waar!
meestal in januari…of februari…maar haal wel altijd met de kerst de boeken in huis, vervolgens een beetje spitten op het internet, en dan zo goedkoop mogelijk weg. Maar wel naar een plaats die we van te voren hebben afgesproken…verleden jaar was dat voor de 4e keer alanya, nu denk ik toch weer richting Bodrum, of misschien wel Kusadasi daar zijn we nog nooit geweest.
Nou ik boek meestal pas een paar weken ervoor als ik weet dat mijn vriend een beetje tijd heeft enzo…
Wij boeken niets. Wij klikken de caravan achter de auto en rijden naar Italië. Pakken daar een boot naar Griekenland en rijden dan naar Turkije. Meestal in juni.
pfff moet er niet aan denken zo’n eind te rijden…maar ieder zijn meug nietwaar.
ik heb in september al een vroegboeking gemaakt naar alanya , als de boeken uit zijn worden we gebeld en hebben we eerste keus,
als onze wensen eventueel niet door kunnen gaan.
Wij hebben in oktober al geboekt, via een duitse reisorganisatie, hoge kinderkortingen, meestal tot 16 jaar, dus dat is wel intressant.
Wij gaan naar Side in juli
Ik boek altijd online… veel goedkoper dan de reisgidsen! :biggrin:
Mijn vliegtickets :vak01:boek ik ook praktisch altijd via
WWW. EXPEDIA.NL; niet te vroeg, maar ook niet te laat.
Meestal een maand voor vertrek, dan heb je de beste prijs! :wereld:
:dag:
Ik hoop in eind december of begin januari te boeken. Waarschijnlijk via Duitsland omdat daar hoge kinderkortingen zijn. Aangezien mijn kinderen al iets groter worden is het wel fijn als ze wel kinderkorting krijgen.
We willen richting Side.
Wat toevallig rodemi, wij gaan ook naar Side