Wat Vraagjes Over Vakantie Naar Turkije

wie kan mij vertellen waar je goedkoop een reis naar turkije kunt boeken ik heb nu een reis naar side geboekt voor 4 volwassenen all in clusive in oktober voor2100 euro is dit veel? het is wel zo dat het reisbureau zei dat de meeste mensen in januari al boeken en dat er dan ook de meeste keus is is ben nu dus eind februari een beetje laat dus want via martinair en transavia was alles al volgeboekt nu ga ik met onur vliegen iemand ervaring mee en wie kan me iets vertellen over side daar ga ik naartoe met mn dochter van 14 en vriend en zn neefje van 20 is er daar voor jonge lui nog iets te beleven en wat zijn daar bezienswaardigheden of aanbevelingen wij gaan naar hotel belinda graag jullie reacties doei :smiley:

hoi hoi,
Ik had je pb gelezen, maar kon niks terug sturen. Vandaar dat ik mijn respons even hier post. Wij zaten in Hotel Linda, maar Belinda lag er vlak naast.
Op dat stuk liggen verschillende hotels. Het is een mooie omgeving inderdaad en het strand is relax.
Groetjes Ingeping

Hoi Misspiggy hoelang gaan jullie op vakantie, kon ik zo niet uit je verhaal halen…Waren de vluchten van Martinair en Transavia echt al volgeboekt voor oktober? Wij zitten erover te denken in oktober ook nog een weekje te gaan maar heb het idee dit ook al tijdig te moeten boeken…

Ik heb één keer met Onur air gevlogen, verder geen negatiefs meegemaakt. Stewards/dessen mochten wel wat vriendelijker maar verder wel okay.

Ben nog niet in Side geweest maar hoor er wel leuke reacties over. Wij hebben er ook nog even over gedacht daar naartoe te gaan. Maar aangezien we al een paar keer naar de Turkse Riviera zijn geweest wilden we nu graag een ander stuk Turkije zien.

Alvast veel vakantievoorpret!

Groetjes, Diamond