Wanneer ben jij in Kenia?

WOW

Dat zijn pas professionele foto’s !!! MOOOOOI

Wel jammer dat het rik zo aant kappot gaan is .

Vlug het verslag !

ENJOY !!!

super mooie foto’s leuk dat met je mee mogen genieten:zon02:

hoe was daini wij gaan 27sept eerst 9 dagen safari en vanaf 5 okt. southern palms

'K ga maar aftellen tot december…dan ga ik weer. (nu 4 dagen terug:-)

Wij gaan in Maart 2011… Wat raden jullie aan? Euro’s mee of Dollars???

Ik ga weer in Januari 2011.
Met een tot nu toe niet live geziene Nederlandse mevr. van 47. ALs er nog iemand mee wil ? Please join. Er zijn 2 bedden vrij.

Saada, heb je al een ticket ?

Dollars ? Wat zijn dat ?
Kenyanen weten echt wel wat Euro’s zijn, maar hierover is reeds uitgebreid geforummed… Moet je ff zoeken.

Hee Mwende, ik heb al een ticket. Niet te duur, wel een beetje tricky want korte overstap…

wij hebben telkens gewoon met onze europas gepind bij de barclays bank in Diani. Geen enkel probleem. Maximaal 40000 kesh per keer (ongeveer 400 euro).
Wij zaten aan het eind van diani en het begin van Galu in ee prachtig stukje Kenia maar wel afgelegen. Je moest telkens een taxi of matatu pakken om naar het winkelcentrum te gaan. Verder enorm genoten ondanks de regen. Ik zou graag weer naar Kenia gaan… Ook om “onze” projectjes te zien groeien…

www.faharifoundation.com

Hi Cythia,

Net terug uit Kenya!
Dollars voor het visum daar (20) en euro’s als reserve! Presents enzo.
3 Dagen konden wij niet pinnen bij de Barclaybank dus blij dat ik wat reserve had!
Wens je veel plezier!>>>

Heeeey hoi, wij zijn daar van 30 oktober tot 12 november.
vertrekken 29ste vanaf schiphol rond 2230 uur

Ik heb nog niet geboekt maar wil eind februari weer naar Kenia!
16 dagen weer in the Reef, heerlijk hotel.

Vrienden bezoeken en mijn sponsorkids als ze vrij van school zijn.
Verheug me nu alweer op het mooie weer :vak02:

Arke biedt het Reef echt voor een spotprijs aan. Ook als je los boekt. Ongelooflijk goedkoop.

[quote=“MWENDE, post:46, topic:71560”]

Ik ga weer in Januari 2011.
Met een tot nu toe niet live geziene Nederlandse mevr. van 47. ALs er nog iemand mee wil ? Please join. Er zijn 2 bedden vrij.

QUOTE]

ik en mijn vriend gaan van 30-12 tot 1-2-11. als het goed is met een auto van nl-ers die daar al staat. daktentje,kampeerspul en gaan met die banaan. nog geen vaste plannen waar we heen gaan. zit je op een vaste plek?

Wij vertrekken 15 januari 2011 weer in de richting van Kenya.
:vak01:
Wij starten met een 8 daagse safari (Tsavo East, Amboseli, Lake Nakuru en MAsai Mara) en eindigen wederom In Southern Palm Beach.
:zon02: