Wij gaan ook naar Bamburi Beach, maar dan op 25 juli.
Ik keek zopas eens op het nieuwe prikbord van Kenia. Daar las ik dat Bamburi Beach gesloten is voor renovatie ??? Ik dacht eerst dat het om een oud bericht ging maar dit is niet zo, het gaat om eentje van 18 juni. Weet iemand hier iets meer over ? (onze touroperator heeft alleszins nog niets laten weten).
Een vriend die bij Kevtours werkt vertelde dat bij inspectie de voedsel en warenautoriteiten kleine aanpassingen in de keuken van Bamburi hotel verlangden.
Dat heeft het hotel direct gedaan en het hotel is nu weer up-to date.
zie dat jouw locatie momenteel Nyali Mombasa is…9 augustus hoop ik daar ook aan te komen. Verblijf in Reef hotel :vak02:
Ik ben erg benieuwd hoe het daar is! Hoe het weer is vooral en of ik goed tegen de warmte daar kan…
Ik hoop dat je nog een fijne tijd hebt :dag:
Ik kan niet wachten tot ik de lucht in ga >>>
Steefanja…misschien spreken wij elkaar nog daar! Maarja…hoe herken je elkaar! Ik ben samen met een vriendin. ben nu echt aan het aftellen en ben er helemaal klaar voor
Fijne vakantie alvast gewenst.
ik ben samen met mijn vriendin .
wij zijn een jong stel , het zal wel leuk zijn om elkaar daar te spreken.
altijd leuk om met andere mensen te praten toch .:vak02::vak02:
wij kijken er erg naar uit om naar kenia te gaan.
het is de eerste keer .
Amavee, voorlopig zit ik hier nog wel even…
De regen is ondertussen gestopt en het is hier niet overdreven warm overdag.
Reef hotel is een heel mooi hotel, ik ga er wel eens haan om lekker rustig te zwemmen.
Soms is de luxe van een hotel heerlijk als je al een tijd op straat loopt.
Andersom, zit je alleen maar in je hotel, dan kan het ook een eyeopener zijn om te kijken hoe de Kenianen buiten de hotels leven.
Kenianen zijn oprecht hartelijke mensen die erg nieuwsgierig zijn en graag een praatje maken, binnen en buiten de hotels.
Zin in … een duik Mwende, Kilifi Beach? :cheer:
Volgende keer kom ik jullie daar opzoeken hoor. :kus:
en eens te kijken hoe een toerist er ookalweer uitziet hhaaahaa
2)als je niet naar buiten gaat kan je evengoed in Marroko, Turkije, Dubai oid zitten
3)idd ! Je doet erg leuke (en af en toe minder leuke) contacten op
altijd he, altijd… en ik ben bezig een projectje op te zetten voor de school daar. Je bent altijd welkom !