Hallo,
Ik ben Bart ben 21 Jaar oud en wil aankomend jaar gaan wandelen in Engeland. Ik heb op een website een Wandelroute gevonden, de wandelroute is in North York Moors National Park. Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die die wandelroute misschien wel kennen of in die omgeving zelf ook hebben gewandeld.
Ik zit heel erg te twijfelen of ik dit helemaal alleen zal gaan doen of met een vriend of vriendin misschien hebben jullie daar ook wel tips voor!:hihi: Ik ben nog nooit in Engeland geweest dus weet ook niet hoe de mensen daar zijn en of je makkelijk in contact komt met andere mensen.
Ik heb hier een link van de route die ik wil gaan lopen :
Ik hoop dat er mensen zijn die dit ook hebben gedaan en misschien leuke tips en ideeen hebben voor mij!
Alvast Bedankt,
Groetjes Bart
Beste bart,
Ik ben niet bekend met de Cleveland way en heb ook geen lange wandelroutes afgelegd zelf.
Maar ik ben wel op vakantie geweest in de East Midlands en heb daar in verschillende plaatsen mooie en lange wandelingen afgelegd.
Ik vond alle informatie op www.discovereastmidlands.nl en heb daar een van de beste vakanties gehad.
Ik woon zelf in Engeland en ik kan je vertellen dat de Engelsen zeer vriendelijk zijn. Ze zijn over het algemeen erg geintersseerd in Nederlanders en de meeste britten zijn altijd bereid om je verder te helpen met het zoeken van hotels, mooie plekken om te bezoeken e.d.
Na mijn eerste vakantie in Engeland werd ik verliefd op het land en ben 4 jaar later verhuisd naar Brighton, waar ik geen moment spijt van heb gehad.
Ik hoop dat dit je een beetje heeft geholpen!