Hallo reiziger,
Afgelopen zomer heb ik in Engeland de Coast to Coast route gelopen samen met nog twee reisgenoten. Het lopen van een dergelijke tocht vond ik echt super, en het liefst zou ik zo snel mogelijk weer op reis gaan om een mooie tocht te maken. Komende zomer zal ik weer tijd hebben om een reis te ondernemen (data kan ik zelf kiezen).
Enkele ideeën:
- Wandelen/Hiking: Ik loop erg graag, liefst door enigszins heuvelachtig/bergachtig terrein. Als wandelaar zie je de mooiste plekjes, waar je anders niet komt.
- Kamperen: Kamperen is gewoon leuker dan B&B’s; dicht bij de natuur. In het geval dat we de rugzak dragen is er ook een grote vrijheid in het kiezen van kampeerplaatsen.
- Een mooi gebied of een mooie lange afstandswandeling in Europa. Europa is dichtbij, dus goedkoper om te komen. Vele prachtige gebieden (Bretagne, Ierland, Schotland, Wales, Noorwegen, Zweden) waar ik graag nog naar toe zou willen.
- Gezelligheid: Een vakantie is veel leuker als je met meer bent, ik zoek dan ook een/meerdere reisgeno(o)t(en) die zin hebben om dit avontuur aan te gaan.
Zelf ben ik 21 jaar, student econometrie & or in Tilburg. Op dit moment doe ik een bestuursjaar bij de studievereniging, daarnaast loop ik graag hard.
Tijdens mijn afgelopen vakantie heb ik gemerkt dat een goede voorbereiding van belang is. Het liefst zou ik ook de tijd willen nemen om elkaar enigszins te leren kennen, alvorens zo’n prachtige reis te plannen.
Dus lijkt deze manier van reizen en de wereld zien je wat, stuur gewoon een berichtje of reactie. Ervaring is mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk. Zoals ik al eerder aangaf is mijn streven om een reis te plannen voor de zomer 2014, mocht dit niet uitkomen is dat geen punt; ik vind het altijd leuk om avontuurlijke, reislustige mensen te ontmoeten.
Tot slot sta ik er ook voor open om kortere of langere tochten in het weekend te maken.
Groetjes,
Floris