Hoi mensen,
Na vele pogingen om reacties te vinden dacht ik laat ik zelf maar iets posten.
Ik wil deze week heel graag de Wicklow Way in Ierland. Dit is een wandelroute van 127KM, van ongeveer 8 dagen. (Reken op 10 dagen). Op deze tocht wil ik bivakkeren in de mooie landschappen van Ierland, omdat Ierland zo geweldig is om dit te laten toestaan. Ik hou heel erg van natuur en survival en wil dan ook gewoon zo dicht mogelijk bij de natuur zijn en mooie uitzichten meemaken. Het is een mooie route door heuvel-hooggebergte en de bewegwijzering is heel goed aangegegeven.
Deze route zou ik lopen met een vriend van me, maar door omstandigheden kan hij niet meer mee. Ik zelf wil wel nog heel graag gaan en zoek dus zo snel mogelijk een reismaatje! Het liefst voor de vlucht van vrijdag. Maar kan altijd nog later. Maar ik heb de tijd tot 3 maart, dus wil het graag zo snel mogelijk regelen.
Ben jij iemand die van natuur, wandelen en wildkamperen houd? Stuur me een berichtje en kunnen we spreken hoe of wat! Ben zelf heel makkelijk in de omgang en vind het altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten.
Ik hou mn mail in de gaten.
Omdat ik een beetje een deadline heb, zet ik mn email maar gelijk hierin: goonly@hotmail.nl
Hoor van jullie!
Gizz