Last-minute Ierland juli 2017

Hoi allemaal,

Ik ben van plan om in juli naar Ierland te gaan voor ongeveer 2 weken. Mijn idee is om een auto te huren en vanuit Dublin (of Belfast, ligt aan de prijs van vliegtickets en autohuur) naar de Wild Atlantic Way te rijden (sowieso naar de Cliffs of Moher). Of: vanuit Belfast, de noordelijke route (schijnt ook mooi te zijn voor GoT-fans).

Eigenlijk wilde ik alleen gaan, maar vind dat toch wel spannend en daarnaast: hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dus wie heeft er zin om mee te gaan? Ik heb nog niks geboekt, maar zou wel rond 10 juli willen vertrekken. Ben vorig jaar naar Dublin geweest en in Howth en dat vond ik zo leuk dat ik Ierland weleens verder wil ontdekken. Ben zelf 31 jaar en hou van mooie natuur, cultuur, wandelen, zwemmen, ik loop hard en maak graag foto’s.

Mocht je interesse hebben of vragen: stuur me een berichtje :slight_smile:

Hoi!

Ik ben inmiddels zowel in Dublin en omgeving geweest als langs de noordelijke route én een deel van de Wild Atlantic Way en ik vond het allemaal geweldig! Juist door de variatie in landschap en sfeer…ik ben verliefd en zou er zo weer heen gaan!

Sterker nog…ik heb 3 weken vakantie vanaf 8 juli en nog geen plannen…! Misschien leuk om via mail verder in contact te komen? Mail me gerust op [EMAIL=“joycebreddels@hotmail.com”]joycebreddels@hotmail.com