Fly Drive Ierland voorjaar/zomer '10

In de periode april-september wil ik 1 of 2 weken door Ierland rijden. Ik zoek een vrouwelijke of mannelijke reisgenoot die het leuk lijkt mee te rijden. Het liefst ga ik in april, maar als jij iets later wil is dat ook te bespreken. Route staat nog niet vast, maar ik denk aan het zuiden/westen richting noorden.

Meer over mij: 28, Engels gestudeerd en tijdje in Noord Ierland gewoond, ongebonden, actief, mountainbiken, relaxed en meegaand. Ga graag van de gebaande paden af.
Graag hoor ik of je interesse hebt.

Klinkt goed!!! Ik ben zelf afgelopen mei naar dublin geweest, en was helemaal verkocht. Het lijkt me super om met je mee te gaan, maar ik ben nog orienterend. Ben een enorme twijfelkont, maar wel erg flexibel. Ben wel avontuurlijk ingesteld en wil graag dingen zien die onbekend zijn! Ik ben trouwens 21, studeer nog dus zit aan de zomervakantie vast! maar ik hoor graag meer van je ideeën!

Het hele noorden heb ik zowat gehad en dat staat op de planning voor een keer tussendoor. Dit keer wilde ik op Cork landen en dan vanuit daar naar Limerick, Dunguaire Castle in Galway en De cliff of moher. Op de terugweg nog langs de Jameson distilleerderij vlakbij de stad cork. Zoiets?
Hoop eigenlijk eerder te gaan dan de zomer om drukte te vermijden en ik voor het laatst afgelopen maart vakantie heb gehad.
Ik wil overnachten in Inns of B&B’s zodat ik 's avonds tussen de locals een glaasje stout, porter of whisky kan doen. Liefst onder het genot van wat live muziek. Al weet ik dat je daar soms voor moet zoeken om geen Ierse Frans Bauer tegen het lijf te lopen. :hihi:

ik zit ook te denken aan een rondreis door het zuiden van de vs. tennesse etc.

Sorry, dat ik zolang niks van me heb laten horen, maar ben momenteel erg druk met school! Wanneer ik weer met vakantieplannen in me hoofd zit, laat ik wat van me horen!!

He Pieter, ik zou graag een week gaan wandelen in Ierland, rondom Galway, Cliffs of Moher, de peninsula’s in het zuiden. De rondreizen die aangeboden worden zijn ongelofelijk duur, dus vandaar dat ik wellicht nu een reisgenoot zoek, met wie ik zelfstandig kan reizen. Ik heb zelf veel zelfstandig door Azie gereisd, maar tijdens deze korte vakantie heb ik eigenlijk geen zin om alleen te gaan, en ik raakt verdwaald als ik zelf de kaart moet lezen.

Ik woon in Eindhoven en ben 30 jaar. Liefst zou ik in juli of augustus gaan, omdat dan de zomer en de temperatuur het meest gegarandeerd is…

Verder sprak in jouw profiel mij dit aan: pubs, b&b, borreltje, het Ierse leven.

Hoe staat het met jouw voorbereidingen en ideeen verder?
Ik hoor het graag,

Groet, Annelies

nou das mooi. ik woon ook in eindhoven dus we kunnen van tevoren al eens afspreken als je wilt. Verdere plannen zijn er nog niet , maar de regio die je noemt lijkt aantrekkelijk. Heb verder nog geen profiel van je bekeken ofzo maar plannen zijn zo gemaakt.

groetjes