Wie gaat er in december mee naar Ierland?

Hallo,

Mijn grote wens is om een keer naar Ierland te gaan dus waarom niet nu? Ik wil graag tussen Sinterklaas en kerst een paar dagen (mid-week) naar Ierland; een dag Dublin en een paar dagen wandelen.
Ik wil het graag zo veel mogelijk low-budget houden.

Wat persoonlijke info. Ik ben een sportieve meid met een HBO opleiding ( maatschappelijkwerk) Ik werk nu voor een semi-overheid instelling. Ik rook en drink niet en ben ook niet echt een uitgaansbeest. Ik word gelukkiger in de natuur dan in de kroeg zeg maar. Ik houd voor de rest van hardlopen ( bij een vereniging) fitness, wandelen, lezen, vrienden, muziek, films.

Heb je ook zin in een flits-bezoekje aan Ierland laat dan een berichtje achter. (Mijn voorkeur gaat uit naar een vrouwelijke reisgenoot)

Hoi!

Ik lees je berichtje net en denk; hier moet ik op reageren! Ik heb in december 1,2 weken vrij van mijn werk en wil dan ff lekker helemaal weg, naar een mooie plek. En waar kan dat beter dan in Ierland :slight_smile:
Ik ben niet zo van de georganiseerde groepsreizen, maar zoek wel een leuk reismaatje!

Ik kan niet genoeg in de natuur zijn, lekker wandelen, kanoen, fietsen. Een combinatie van natuur en cultuur is mijn ideale vakantie. Wandelen afwisselen met een dag Dublin ben ik dan ook voor!

Ik ben Marloes 25, heb de studie CMV (culturele en maatschappelijke vorming) vorig jaar afgerond en heb inmiddels sinds een half jaar een baan in deze richting bij een welzijnsorganisatie.

Je mag me mailen! [EMAIL=“marloes_c50@hotmail.com”]marloes_c50@hotmail.com

Hoi,

Ik was aan het googlen en ik kwam jou advertentie tegen.

Heb je inmiddels al iemand gevonden?

Zo niet dan wil ik graag reageren op je advertentie ik wil al heel lang naar Ierland en ik ben in december vrij.

Groetjes,

Carmen