Reisgenote gezocht naar Ierland in juni

Hoi,

Ik wil in juni een weekje of 3 naar Ierland, om vooral de natuur en cultuur van dit prachtige land te beleven.
Het plan is om op de bonnefooi met de auto (toyota prius) van farmhouse naar farmhouse te rijden om dat telkens als uitvalsbasis te gebruiken voor dagtrips. (B&B mag uiteraard ook).
Op mijn verlanglijstje staan in ieder geval de Noordkust van Noord-Ierland (Giant’s Causeway, Derry), De Burren (Clare), Drumcliff Churchyard bij Sligo (om het graf van W.B. Yeats nog een keer te fotograferen (en nu goed) ), Glendalough. Clonmacnoise. En wellicht nog wel een stuk of wat andere dingen. Grote steden als Dublin en Belfast wil ik liever links laten liggen, of hooguit één dagje. Ik wil ook véél foto’s maken van al het moois wat we gaan zien.
Ik zoek een reisgenote, zeg maar ergens tussen de 35 en 50. Ikzelf ben 50 jaar en woonachtig in Haarlem. Ik houdt van keltische volksmuziek (iers, schots, welsh, catalaans, bretons). Ik ben vrijgezel, maar deze reis heeft geen bijbedoelingen. Ik wil gewoon niet alleen, en uiteraard, zoals het hollanders betaamt delen we de kosten :slight_smile:
O ja, ik rook niet, ik drink slechts met mate, maar een Guinness sla ik niet af als ik niet meer hoef te rijden :drugged:
heb je interesse mail me dan via ierlandreis@xs4all.nl
Tot horens,

Paul.

Hoi,

Jij bent ws. nu aan het rondrijden in Ierland?
Ik had wel interesse maar kan pas half augustus weg.
reageer toch maar even, je weet tenslotte nooit …

groet,

Paulien

Ben inmiddels al weer terug :slight_smile:
Heb een prachtige 3 weken gehad. Veel gezien en gedaan.
Helaas wel in m’n uppie, maar dat gaf me wel de gelegenheid helemaal zelf te bepalen waar ik heen ging.
Duinkerken - Salisbury - Pembroke - Rosslare - Lisdoonvarna - Westport - Killybegs - Coleraine - Cavan - Naas - Rosslare - Pembroke - Salisbury - Duinkerken. Schitterend rondje… jammer dat het zo kort was :slight_smile:

:dag:
Paul