Waarschuwing!

Mensen, alsjeblieft…boek nooit uw welverdiende vakantie bij IRIS-TRAVEL!!! Die mensen zijn echt heel erg onbetrouwbaar, komen hun afspraken niet na, belazeren de boel, dumpen je in hotels die een stuk minder zijn dan wat je geboekt hebt onder het mom dat jouw hotel vol is, hebben geen contracten met de hotels die ze je willen verkopen en ga zo nog maar even door!!! En klagen naderhand helpt niet…ze schepen je af met een fooitje.
“Met Iristravel more fun” ,dat is hun slogan. Ja, Karreman heeft fun omdat er nog steeds Hollanders zijn die er intrappen.Neem een erkende reisorganisatie, en een die is aangesloten bij ANVR.!!!

Boek dan ook niet bij West Travel.
Dat is n.l. ook Iris Travel

Ans

niet goed zo’n slechte kritiek!!

maar toch heel goed dat jullie t delen met de rest want dat kan veel vakantie rampen voorkomen!!!

groetjes myrna :smiley:

hier ook een waarschuwing voor alle mensen, reis nooit met iristravel. een en al problemen. bovendien vliegen ze met onair en dat is helemaal een rampenplan.

de gastvrouwen en mannen, sleuren je midden in de nacht naar het vliegveld, omdat ze snel een vliegtuig vol moeten krijgen toen ze niet in nederland en andere landen mochten landen, alleen brussel liet ze toe en ja je snapt het al, wij landen in brussel, daar vandaan moesten we weer naar schiphol reizen en toen naar onze eigen woonplaats in drenthe.

verder zijn we per brief, na onze eigen klachtenbrief beschuldigd en verward met andere mensen die Alies de jager, toenmalig gastvrouw in turkije.

nee, ik raad het iedereen ten sterkste af om met iristravel in zee te gaan.

en restitutie niet dus, zelfs niet na die valse beschuldigingen.

menig keer hebben we zitten wachten op de gastvrouw/heer van iristravel als ze spreekuur in het hotel hadden. bellen naar meneer Karaman, tientallen keren, terugbellen ho maar.

nee wij zullen er nooit geen gebruik meer van maken.

Ik geloof onmiddelijk dat het reizen met Iris travel geen succes is,
maar om dan meteen ook Onur Air daarmee te vergelijken?! Ik heb nooit met Iris travel gereisd, wel met Onur Air gevlogen en dat beviel ons prima. We vlogen keurig op tijd, de service was meer dan goed. Dus er zijn gelukkig ook mensen die er anders over denken.
Verder is het natuurlijk heel akelig als je het zo slecht treft en dat jullie daarvoor waarschuwen is best goed,maar laat Onur dan daarbuiten. Met andere vliegmaatschappijen gaat het ook wel eens niet goed, maar daar hoor je helaas bijna nooit iets over!
Ik hoop dat jullie volgende vakantie een top vakantie wordt zonder allerlei nare problemen.

groeten, Marjan

beste marjogege,

onurair is in mei 2005 niet voor niets uit de lucht gehaald, dat is nog maar weinig vliegmaatschappijen gelukt. geloof ons we spreken uit ervaring. het is echt geen goede maatschappij.

Ik ben het eens met Marjogege, Onur Air heeft hier niets mee te maken. Ik heb meerdere keren met Onur gevlogen en nooit een probleem gehad… je zou eens moeten weten hoeveel technische problemen de kisten van KLM, Martinair of Turkish Airlines hebben… maar dat komt niet in het nieuws!

Volgens mij heeft iedere vliegtuigmaatschappij wel eens met problemen te kampen. Als je geluk hebt komt het niet in het nieuws, heb je geen geluk dan maken de media er een groot probleem van. Kan even goed met eender welke maatschappij gebeuren volgens mij…

Onur is prima! Ook al was dat 2jr terug, ik dacht echt; hehe eindelijk een normale vliegtuig maatschappij…

Maar iig bedankt voor t waarschuwen…

Ook ik ben met ONUR Air gevlogen, afgelopen oktober en dat is prima bevallen hoor.
Ik was niet bang na al die toestanden in mei, toen ik met Fly Air ging.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

hoi mensen…
met Onur air is niets mis hoor…
ik heb er afgelopen herfstvakantie mee gevlogen,
geen problemen gehad, in tegen stelling tot skyairlines (ook een Turkse)
waar het ijs aan de binnenkant van het toestel zat *-)

Je moet altijd goed opassen met het boeken van je reis…
Wij hadden bij vakantietours.nl geboekt,
die meneer van Turkse afkomst is er wel mooi met ons geld vandoor,
weg vakantie, weg geld…
gelukkig hebben we daarna bij correndon nog een mooi hotel kunnen boeken,
voor 17 mensen, dus dat was echt mazzel dat er nog plaats was,
twee weken van te voren…

Dure grap!

Groetjes :wink:

over sky ben ik idd ook niet erg enthousiast over…

te quiero…ben jij misschien t meisje wat naast mij zat in t vliegtuig terug in de herfstvakantie :wink:

Hoi…
ik denk het niet hoor :wink:
ik zat naast mijn broertjes :stuck_out_tongue:
en aan de andere kant van het gangpad zat mijn vader (A)

welke dag vloof jij dan terug?
ik vloog 1 november met skyairlines van ANtalya naar Schiphol…

haha ja ik ook :wink:

maar dan zat je niet naast me iig…maar klonk erg bekend…want zij vertelde tzelfde nl!!

ik zat naast een man, daarnaast een meisje, die moest de volgende dag presenteren, voor mij een meisje die een turkse vriend heeft in nederland en naast haar de moeder en aan de andere kant van t gangpad broertjes en nog een meisje :wink:

hoi
het zou kunnen dat je naast me zusje zat
of naast vrienden van me…
we gingen namelijk met 17 mensen…
en daarvan zijn er 11 kinderen,
waarvan 5 meisjes (2keer 12 jaar, 1keer 15 jaar (ik) en 2keer 17 jaar)
dus misschien heb je naast een van hun gezeten :wink:

jah dat klopt!
die kan ik :smiley: die horen bij onze vakantie naar Turkije groep :wink:
ik zat voor de moeder :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: naast twee jongetjes die de hele tijd omgedraait zaten, omdat er naast de moeder, dus achter ons nog een jongetje zat :stuck_out_tongue:

haha jaa dan zat je 2 rijen voor mij :wink:

vloog je om…kwart over 5 daar weg en we kwamen om…uurtje of 9 aan…duurde allemaal wat langer met instappen…btj een zooitje

haha jah we zaten dan in het vliegtuig…
vet toevallig, wat is de wereld dan klein :stuck_out_tongue:
we kwamen me opa en oma ook tegen in Turkije, egt zó toevallig…
zit je zo ver van huis, kom je je opa en oma tegen :stuck_out_tongue:
haha jah t was idd een beetje een zooitje :stuck_out_tongue:
aan de rechterkant voor de jongens zeg maar :stuck_out_tongue:
als je weet waar ik over heb (A)
**daar zaten mijn ouders :stuck_out_tongue: **
en daar was volgens hun dus allemaal ijs aan de muur :stuck_out_tongue:

Wat is de wereld toch klein :stuck_out_tongue: