Speedtravel Is Het Hetzelfde Als Iris-travel

Ga nooit met Iris-Travel ( en dus ook niet met SPEED-TRAVEL, want dat is hetzelfde!!!)op vakantie!!! Zij belazeren de boel!!! En je doet er niks aan, want ze zijn niet aangesloten bij de ANVR.
Je boekt een hotel en als je daar aan komt is het zgn. volgeboekt…Nee, zij hebben geen contract met dat hotel. En je wordt dan zomaar in een ander hotel gedumpt!!
Doe het niet, ook al lijkt de prijs aanlokkelijk!!!

Speed Travel vliegt met Onur Air naar Turkije.
Tijdens het landingsverbod van Onur Air in Nederland bieden zij als “alternatief” van de vlucht naar Amsterdam met Onur Air een vlucht naar Brussel met Onur Air en met de bus naar Amsterdam. Dit was volgens hen het enige alternatief dat geboden kon worden (en de minste kosten aan verbonden zijn).

De “servicebalie” bij Speed Travel moet nog uitgevonden worden, want de hostess ter plaatse laat je gewoon “barsten”. :angry: :angry:

Beste Lezers,

Deze site is er een voor informatie;het gaat over informatie betreft Turkije.

Als forumbeheerder duld ik het dus niet dat tour-operators,reisleiders,met naam en toenaam genoemd worden,immers ze hebben hiervandaan niet de middelen om in beroep te komen tegen beschuldigingen vanuit Nederland.

Er zijn vast wel andere forums die zich laten verlagen met zulke onderwerpen;maar niet het onze.

Zal daarom in de toekomst toezien hierop en verwijderen van betreffende topic.

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Ik begrijp dus dat er alleen positieve informatie verstrekt mag worden?

Ik heb geboekt bij bovengenoemde reisorganisatie en ik vind het wel prettig om de mening en ervaringen van anderen hierover te horen.
Dat heeft niets met verlagen te maken, maar meer met elkaar te informeren en tips en waarschuwingen te geven.

Andere mensen kunnen daar dan mee doen met wat ze zelf willen.
Ik ga er bijvoorbeeld van uit dat alles goed gaat bij mij, maar ik ben wel gewaarschuwd.

Of zie ik dit alles verkeerd?

Groetjes :wink:

Helemaal mee eens! Waarschuwingen zijn altijd bedoeld om anderen te helpen! :rolleyes:
Ook wij waarschuwen voor deze organisatie, want evenals 1 van de schrijvers hierboven hebben wij dezelfde negatieve ervaring. Ons zuur verdiende geld uitgegeven aan een vakantie(die we om allerlei redenen dubbel en dwars verdient hadden)en dan gewoon in een derde rangs hotel terecht komen in “the middle of nowhere” terwijl ons toch bepaalde garanties waren gegeven. Je hebt geen poot om op te staan, want zelfs als je direct retour wilt, zijn de vluchten overboekt!! :frowning:
Wij hebben overigens wel een klacht ingedient en ook onze rechtsbijstandverzekering is druk voor ons aan het werk om tenminste nog iets van genoegdoening te behalen, een nieuwe vakantie zit er voorlopig voor ons, zeker financieel niet in :angry:

Beste Laila,

Zie de site www.klotevakantie.nl,daar kun je je grieven kwijt qua negatieve ervaringen.

Hans,forumbeheerder.

Ben echt net terug uit Gumbet. Ben erg moe, maar wilde echt nog even iets opschrijven.

Wij hebben geboekt bij Speedtravel/Iris Travel en ik moet zeggen dat het geweldig was. Wij hadden een superhotel en de Hostess was echt een schat. Ook de excursie die we bij hun geboekt hebben (de boottocht) was top.

Bij bijna alle excursies zorgen ze dat je keurig met een (airco)bus wordt gereden. Dit gebeurde zelfs bij de infomiddag.

Mijn ervaring is dus (gelukkig) goed.
:smiley:

Wij hadden geboekt bij Quick-travel en heb flink in de zorgen gezeten gezien de vele negatieve reacties. Gelukkig hebben wij een fijne vakantie gehad. Alles was perfect geregeld.