Zijn er al mensen terug van meivakantie die geboekt hadden bij Speedtravel.
Enige onrust is ontstaan na het lezen van negatieve berichten op Internet, Speedtravel zou ook Iristravel en West travel zijn, met slechte tot zeer slechte recensies.
Begin me ook zorgen te maken, heb reis geboekt voor herfstvakantie, overweeg te annuleren.
Ik moet nog op vakantie gaan. de 24ste op precies te zijn…en ben toch ook wel ongerust.
Ik vond deze site per toeval (telaat) maar als ik het eerder had geweten had ik zeker NIET bij speedtravel geboekt.
maarja dat is nu telaat, ik kan nu niets anders doen dan afwachten wat speedtravel gaat doen. :wacko:
Wij zijn in de periode van 7 t/m 14 mei in Marmaris geweest via Speedtravel.
In deze week werd het landingsverbod van Onur Air op Schiphol afgekondigd. Als alternatief voor de terugreis kregen wij een vlucht met Onur Air van Bodrum naar Brussel en busvervoer Brussel-Schiphol, welke wij geweigerd hebben, vanwege Onur Air.
Speedtravel voert het logo van de SGR en het calamiteitenfonds.
In artikel 2 lid 2 a en b van de statuten van het calimiteitenfonds wordt vermeld dat alleen aanspraak op het fonds kan worden gemaakt als de reisorganisator is aangesloten bij het ANVR, maar helaas Speedtravel voert wel het logo van het calamiteitenfonds, maar is geen lid van het ANVR.
De kosten van de terugreis worden nu via mijn rechtsbijstandverzekering bij of Onur Air of Speedtravel verhaald.
Wij hebben moeten waarnemen dat sommigen van jullie WestTravel BV te zaandam verwarren met andere reisorganisaties. Helaas heb ik dit van een klant van ons moeten horen.
De manier van handelen van andere reisorganisaties vinden wij als branchegenoot erg belangrijk. Het is ook spijtig dat mensen niet een leuke vakantie achter de rug hebben. Willen zij hierover op Internet hun mening kwijt, is dit ook hun recht. Moeten ze vooral doen ook, dit bevordert de kwaliteit van de diensten van de reisbranche als geheel.
Waar het ons om gaat is het volgende:
Westtravel BV te Zaandam (www.westtravel.nl) heeft niets met Speedtravel of Irish travel te maken. Tevens hebben we ook op geen enkele manier ooit zakelijk contact gehad. Het is daarom ook erg spijtig dat mensen ons verwarren en ons naam op een onterechte wijze geen deugd doen.