Waarschijnlijk mijn laatste berichtje in ZA

(origineel bericht op be-more.nl)

waarschijnlijk mijn laatste berichtje in ZA

hoi hoi,

laatste dagen… echt wel weer fijn om ook weer naar huis te gaan!!
we zijn vanalles aan het proberen te regelen voor de jongens, zoiets als finaciele voogt ofzo maar als eerste natuurlijk een goed plekje waar ze naar toe kunnen… al lopen we wel tegen muren op:(

de ene familie wil de kinderen alleen voor het geld , de andere zou goed zijn maar heeft al te veel kinderen, en weer een ander heeft zelf al aids…

ik ben afgelopen weekend in mijn eentje er op uit gegaan naar een prachtig natuurgebied hier in de buurt… dat heeft me echt goed gedaan, veel gewandeld, lieve mensen ontmoet en mijn gedachten op een rijtje kunnen zetten… geloof me daar helpt de natuur je echt mee!!!

vanavond een brief voor de masixole en Sipho geschreven die we een een bewaar doos doen voor de jongens , we hebben er ook foto’s van hun mam in gedaan en een topje wat ze graag aan had…

mooie herrinnering voor later dachten we…

nog een paar dagen te gaan dus, donderdag vlieg ik naar kaap town, hier blijf daar een dagje bij schijnbaar lieve mensen (heb ze nog niet ontmoet) en vlieg vrijdagavond naar huis.
zaterdag is de begrafenis… helaas ga ik die dus missen, maar de meiden die hier bij me wonen gaan er wel heen…heel fijn!!!

iedereen…tot in nederland. en zal daar zeker nog een gevolg schrijven!!

veel liefs, warme knuffel en xxx

ILse

(origineel bericht op be-more.nl)