Waarom zijn Turkse mannen zo koppig!?!

Mevrouw,

a. ben geen meisjes meid
b. ik zit nu een half jaar. Moet zeggen dat ik veel van de cultuur heb geleerd. Lang niet alles, maar dat kan ook niet.

Ik weet dat er in de cultuur dingen gebeuren die echt niet kunnen. Sommige mannen slaan helemaal om zodra ze getrouwd zijn.

Ik weet waar ik aan begin! Ik wil mensen bedanken die me willen wijzen op de slechte dingen en tips willen geven of hoe en wat. Ik weet wat il voel en ik weet watvoor man ik heb.

Er zijn slechte mensen, maar zeker ook goeie!!! Denk daar ook eens aan.

xx

beste Faithfull

Ik doel hierbij niet op de Turkse mannen
waarom zouden zij slecht zijn?
Het is een prachtige cultuur en ik verblijf op dezelfde manier in Turkije als jij.
Het gaat om de cultuur en het leven in Turkije.
Zoals je zegt is het leven daar erg hard. Je verhaal klopt.
Zoals op een Turkse man kan je ook nog verliefd raken op de Turkse cultuur. Ik hou erg veel van Turkije en de mensen en het leven.
Met alleen je hart te volgen zonder kennis te hebben van het leven van je geliefde lijkt me niet goed.
Ik zeg dan ook: geef jezelf meer tijd om deze jongens/mannen met hun cultuur te leren kennen

Mee eens!!!

xx

Aygervillas, ben het helemaal met je eens.

Als ik sommige verhalen lees,dan vind ik dat sommigen wel heel hard van stapel lopen. Maar iedereen zijn ding natuurlijk.

Ach en misschien ben ik wel heel traag :teeth: na 5 jaar. Maar ja, weet wel wat ik aan hem heb.

Vind de reacties om te lezen erg leuk. Vooral de reacties van Rudi, er goed geschreven.
Ikzelf heb nu 1,5 jaar een vriend uit Turkije en ik vind het steeds moeilijker worden, wat betreft de afstand.
Ik denk dan ook dat het goed is dat hij ipv 2 weken, 3 maanden komt ik jou geval.
Probeer dan idd iets met zijn neven ofzo te regelen dat die ook bijspringen…

Ik wens je veel succes toe en geluk in de liefde. xx

Kijk dat noem ik nu dus een echte Turk, die mijn weg volgt. Het heeft niks met koppig te maken. Het heeft met respect voor vrouwen te maken.Bij ons zeggen we niet fifty fifty betalen. Ik denk dat je een goede persoon hebt uitgekozen om samen mee te trouwen. Hoe kan je hem overhalen? Ik denk als je zegt, ik leen je dit geld. Je moet het me wel terugbetalen, misschien dat hij het dan accepteert. Realman rules:) succes