Geef hier aan waarom jij Thailand zo’n geweldig land vindt !!!
Thailand kom er nu bijna 6 jaar en het is altijd fijn om daar weer te zijn het buurland Cambodja vindt ik ook heel fijn om te verblijven:CAMBODIA: over ongeveer 3weken ben ik er weer als alles geregeld is.
Mijn eerste buiteneuropese reis in 2007 naar Thailand. Het eten, klimaat, de mensen, de cultuur overvielen me… Dat dit bestaat! Sindsdien een addict…
Ikzelf kan alleen maar possitiefe dingen zeggen van Thailand,de warmte van de mensen,het landschap,cultuur en het lekker etenMASSERMAN KAI en de zonnige temperaturen,hoe warmer hoe meer ik me beter voel!Zoals iedereen van het Thaiforum weet,ben ik erg verslaaft en gehecht aan dit mooie land!Ik slaap en sta op tijdens het werken,Thailand is nooit ver weg uit mijn gedachten.Ik kijk al uit naar 4 februarie,om terug naar dit mooi en gastvrij land te gaan!dus ff kort samenvatten:1/zwaar thailandverslaafde,2/zwaar verslaaft aan het thaiforum,3/daar zijn geen medicijnen voor om me te genezen,maar goed ook!gegroet:georgessiam.
De combinatie van een boel dingen maakt het voor ons aantrekkelijk om toch ieder jaar weer te sparen om naar Thailand te gaan. Op 26 februari vliegen we weer, of eigenlijk pas, en blijven voor de 2e keer 28 dagen achter elkaar. Je begrijpt wel dat we er naar uitzien.
Ton:thumbsup:
Goed vooruitzicht Ton ! Voor je het weet is het alweer zover…nog even volhouden in de kou hier en dan gaan jullie bijna weer naar de warmte !
Voor ons is het nog wachten tot 2 april…zucht, zucht, zucht…
Zoals de meeste al hebben beanwoordt is het een cominatie van alles, “but in all means iam an addict to it”.
Dat moet juist lukken Ton,jij komt aan en ik vertrek terug naar Belgie!Ik kan het heeeeel goed begrijpen dat je er naar uitziet om terug naar het land van de glimlach te gaan!!Ikzelf ben ook aan het aftellen,maar de dagen hier gaan zo traag vooruit.(krijg er een punthoofd van)ha ha ha!!gegroet:georgessiam.:dag:
Ook voor mij is het een combinatie van bovengenoemde redenen
Georges, Ton, Dave alle drie een mooi vooruitzicht om binnen niet al te lange termijn weer naar het heerlijke thailand te vliegen helaas moet ik nog helemaal wachten tot de bouwvak komende zomer (eind juli)
George je zegt dat je er een punthoofd van krijgt in belgie, je gaat toch niet op je beroemde landgenoot kabouter plop lijken haha
groet dirk :chin:
Zo erg is het met mij nog niet gesteld Dirk,maar ik haat koude dagen,en de tijd gaat zo langzaam vooruit.toch eigenaardig als ik in Thailand verblijf,kan ik mijn koffers (bij manier van spreken)terug inpakken om naar huis tegaan,wat gaat de tijd daar zo snel vooruit!!ff off topic,straks heb ik nachtdienst(buitenwerk) Ze weten mijn “bazen” wanneer ze me moeten oproepen!brrrrrrrr!!groetjes:georgessiam.:dag:
Er zal geld verdiend moeten worden om terug te gaan naar je lievelingsland Georges haha!
Waarom ik Thailand zo’n geweldig vakantieland is, is een mix van alles bij elkaar. Alle onderdelen samen vormen het Thailand waar ik graag naar terug wil .
Voor de 15euro die ik bijkrijg voor nachtprestatie moet ik het ook niet doen Thomas!!Het is dat rotweer waar ik mijn zorgen over maakt!(dit ff off-topic)Als je weet dat het in Thailand 34graden is,en hier(straks)-5graden!Maar we mogen blij zijn dat we vast werk hebben.Oja Thomas van die 15euro ga ik in Thailand een lekker pilsje drinken of meer?groetjes:georgessiam.:dag:
Ik denk wel meerdere haha :teeth:.