Thailand is een mooi en populair (vakantie-) land. Wat trekt jou het meest aan in Thailand? Zijn dat de vriendelijke mensen? Of ga jij naar Thailand voor het klimaat?
Stem hierboven in de peiling en licht je antwoord eventueel hieronder toe.
Thailand is een mooi en populair (vakantie-) land. Wat trekt jou het meest aan in Thailand? Zijn dat de vriendelijke mensen? Of ga jij naar Thailand voor het klimaat?
Stem hierboven in de peiling en licht je antwoord eventueel hieronder toe.
Hallo,
Van ieder ding dat je zojuist hebt opgegeven om voor te kunnen kiezen ben ik een liefhebber.:slywink:
Ton
:chin:Ik kan niet kiezen Thailand heeft van alles uit je rijtje wat mij zeer wel bevalt .![]()
![]()
Ik ga mee in de redenering zoals Carton heeft verwoord!(alles)Ik zou het een en andere nog willen vertellen over “mijn Thailand” maar ik ben bang dat ik blijf schrijven en schrijven(pagina’s vol)één ding wil ik nog zeggen,ik sta op en ik ga slapen met Thailand(ben heel echt verslaafd)mooie topicvraag Yvonne!! gegroet:georgessiam.
Sluit me aan bij de antwoorden van de vorige forumleden, alles bevalt me.
Ik weet het nog niet, ga pas in december voor het eerst. Maar vanuit wat ik allemaal gelezen heb ga ik voor de mensen, de cultuur en de natuur.
thailand ik ben er 6 a 7 maanden per jaar
ik vind het jammer dat ik maar een ding mag kiezen
de vriendelijk heid en gemoedelijk heid
de cultuur het eten de natuur
all deze dingen uit de rij zijn van toepassing
sawadee kap thailand
Wauw, ik kan niet kiezen !
Alle zes aanstippen gaat ook niet !
Andere …de ( magische ) verslaving …
Jongens ik moet nog wachten tot juli .
Vind het allemaal even super. Natuurlijk het klimaat en dan de mensen, zo gastvrij en vriendelijk en het eten zalig. alles even leuk.
sluit me ook aan bij meerdere forum leden want ook ik vind alles leuk
groet dirk
Hier idem, alles is helemaal top!
ben van de zomer in thailand geweest,vanuit bangkok richting het zuiden,uitkomend tegen de grens van malysie,een geweldige ervaring.helemaal toppie.
tja tja
ik kan ook geen keus maken, alles is geweldig !!!
Thailand is een heerlijk land laat ik dat voorop stellen .
Wat ons wel tegenviel wat Koh Samui. Dat is allesbehalve een tropische droom zoals wel voorgesteld wordt in magazines .
Wij zaten er ter afsluiting een week van onze vakantie , gelukkig hadden wij heen erg mooi resort.
ff on topic;Beste Marbra vergeet niet je stem uit te brengen op het beste wereldwijzerforum namelijk Thailand,dank bij voorbaat!! georgessiam:chin:
Kan ook niet kiezen…is een combinatie tussen alle genoemde mogelijkheden.
ik kan ook tussen die punten niet kiezen.alles samen maakt thailand.
Precies! ![]()
Thaise vrouwen?
combinatie van genoemde + stranden