Waarom vind jij Thailand een geweldig land?

Waarom vind jij Thailand een geweldig land?
Stem hierboven in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag uitleggen!
gegroet:georgessiam.:chin:

:chin:Georges ik heb ze allemaal maar aangevinkt het is gewoon van alles wat dat is voor mij het Thailand :thailand::cambodia:

Ik heb ze ook (bijna) allemaal aangevinkt :chin:

De laatste jaren ben ik op mijn rust gesteld,zit zelf veel aan de tempels te mijmeren over het goede leven,alsook het genieten van het mooie weer.
Als je in Thailand bent,kom je precies in een andere wereld terecht,alles gaat daar op zijn dooie gemak,geen stress-toestanden.

Ik mis een optie: “Ik vind het helemaal geen geweldig land!” :evil:
(al komt dat vooral omdat ik er nog nooit geweest ben…)

Dat is je volste recht omdat te zeggen Sander!
In iedergeval zal ik deze optie er ook bij zetten!:slight_smile:
groetjes:georges.

De Thaise mensen zijn ontzettend gastvrij, altijd bereid om te helpen.
Ik heb me geen moment onveilig gevoeld.
Het eten is gewoonweg gewéldig. Toen wij er waren zijn we wel een kilootje aangekomen hoor, maar hey: het is vakantie en dan mogen we genieten, toch? :smiley:

ik mis de optie mooie mannen & sex. :slapen:

Thailand is gewoon het land wat alles heeft!!

er staat toch massages bij en er schijnen massages te zijn die geen massages zijn

zo geweldig vind ik het niet ze hebben geen stroopwafels, kroketten, frikandellen, drop,

De vraag is: wat heeft Thailand NIET ??? Dit moeten we zoeken…
George, de peiling is verkeerd, jong…je had moeten vragen juist wat ik vroeg, daar is de moeilijkheid…
Ik heb nog altijd spijt van de 2 verloren maanden, vergiftigd door ziek te zijn.
Maar Thailand gaat niet verhuizen (toch niet voor direct) en ik ga mijn revanche nemen !
Groetjes
Sopirla>>>

Zeg, Baco, “opinions are like assholes, everybody has one”, komt van een bepaalde boek over Vietnamoorlog?
Of ik vergis me?
Groetjes
Sopirla

zou kunnen ik ken hem van dirty harry, ik meen van the dead pool.

Als ik het zou terug lezen, ik wed op “Platoon” , het is roman van Dale A Dye, gebaseerd op het filmscenario van Oliver Stone; het boek gaat over Vietnam, zoals in werkelijkheid was. Ik ben bijna 99% zeker.
Toch bedankt voor je tijd.
Groetjes
Sopirla>>>

heb er 11 aangeklikt
Thailand heeft geen woorden nodig zo mooi is het :kus:

Ik, persoonlijk, denk dat Thailand perfect is, als ze zouden de “smog” van Bangkok doen verwijderen; maar ja, als je niet aanstaan, kunt je ergens anders gaan, keuze zat; alleen voor de inwoners is niet gezond…
Groetjes
Sopirla>>>:kus:

Thailand is de ideale bestemming om te backpacken. Het land heeft veel te bieden; van mooie stranden en indrukwekkende steden tot prachtige tempels. Maar de belangrijkste reden is dat het verblijf in Thailand goedkoop is.

Ik heb bij deze óók maar alles aangepakt. Er staat niets in wat niet klopt. Plus heb ik daar 7 jaar geleden mijn huidige vrouw leren kennen. nóg 4 weekjes dan mogen we weer. ole ole.

Hi Georgy
Thailand is voor iedereen van backpackers tot rijke mensen die niet kunnen leven zonder hun dagelijkse luxe. Wat zou je daar niet hebben…neen, je hebt alles. Ik kan me niet herinneren wat ik gemist heb tijdens 3 maanden; (trouwens, in Bangkok zijn onze trouwringen gemaakt; terug in België, bij de juwelier, koste dezelfde paar meer dan 2 keer wat we in Bangkok betaald hebben - dit is even buiten topic). Ik moet terug naar Thailand gaan maar alleen Thailand en geen andere landen erbij.