(Mei)Waarom zou ik later willen verhuizen naar Thailand??

Waarom zouden we ons later, eventueel gaan vestigen in Thailand?
Voor het mooi weer of een eigen zaak beginnen?Ik heb hierboven een paar opties gezet,die je hieronder eventueel kunt toelichten!
**

http://huahinpictures.thailand-huahin.com/photos/pg/pg1/P9.JPG

**

:chin: Vooral om het relaxte:vak02: leven aldaar maar als je geen geld achter de hand hebt wordt het wel een ander verhaal .
als je in dit land (redelijk) inkomen kan generen is het zeker de moeite waard om er te gaan wonen .:thailand::cambodia:
ps als het echt niet gaat Nederland (Belgie) is maar 11 uur vliegen en kan je op nieuw gaan starten

Bij mij is het vooral de rust en het goede weer in Thailand,dat me aanspreekt om binnen een paar jaar de stap te zetten.
Momenteel heb ik al een huisje in Praibung(Isan Country)ongeveer 23km verwijderd van het kleine stadje Si Saket.

Ik heb anders aangevinkt, waarom? Er mocht maar één mogelijkheid gekozen worden;) Kijk een man/vrouw heb ik daar niet, dus dat valt af. Maar de vrijheid, het leven, de cultuur, het relaxte, de mensen, prachtig landschap met de flora en fauna, het klimaat, de sfeer, de prijzen, want door de lage prijzen heb je meer kansen om daar wat optebouwen/voor elkaar te krijgen en ben NL beu (maar dat zeg ik maar heel zachtjes;)) En ik zal ongetwijfeld nog veel zijn vergeten op te schrijven, maar daar herinner ik me in Oktober wel weer :smiley:

Al die dingen die jij hebt opgesomd Esther,daar doe ik het voor.
De rust en vrijheid dat vind je alleen maar In Thailand,Hier in onze landen is het stressen en presteren(werk,de mensen,jaloezie etc…)

Geen meerkeuze ?? Is voor mij niet 1 ding, maar zoals voor velen een combinatie. Vriendelijke mensen, lekker eten, mooi weer etc etc etc.