van gisteren weer terug in het kikkerlandje…HELAAS!!!
Side was echt weer super…supervet hotel en alles was weer gewoon 100% top!!!
we waren nog op bezoek geweest in hotel corolla waar we 2jaar geleden 2 keer op vakantie zijn geweest…we kregen een hartelijk ontvangst van ‘the big boss’ kregen meteen wat te drinken aangeboden. als we wat wilde eten konden we meteen aan tafel aanschuiven (het was etenstijd). we kregen zelfs een bootreis of wat we dan ook wilde doen aangeboden…!! zou je dat hier in nederland ooit meemaken…ook nog een leuk gesprek gehad met een animator…hij had ons aangeboden om ons terug te brengen naar het hotel…
en een kapper waar we 3keer ongeveer mee op stap zijn geweest die herkende me zelfs nog…Vond het echt super om weer mee te maken…
kan niet wachten totdat we weer geboekt hebben om terug te gaan naar kamelya holiday village…en natuurlijk weer een bezoekje te brengen Corolla!!!
ik zou ook echt super super super graag in turkije gaan werken…ik moet die ervaring gewoon opdoen…steeds als ik met mensen praat over hoe ze animator zijn geworden en wat ze ervan vinden alleen maar goede dingen hoor ik dan…dat je hard moet werken en weinig slaap hebt daar kan ik wel tegen…
ik ga graag naar turkije omdat ik zelf half turks ben.
me vader is namelijk turks.
dus ben er elk jaar geweest 6 weken!
maar dan natuurlijk niet naar die grote geweldige steden!
meer naar onze familie en daarna een weekje voor ons zelf.
maar nu me ouders gecheiden zijn ben ik al zooooooo lang niet meer op vakantie geweest! me laaste keer was toen ik 15 was.
ben nu 18 en ga lekker met me vriend naar alanya toe!
vandaar dat ik niks anders wil dan turkije!
wat leuk joh.!!! mijn vader is ook turks…
mijn ouders zijn ook gescheiden anders zou ik ook wel meer in turkije komen…
spreek je wel turks…ik niet maar ik probeer het te leren
zou ook zo graag in turkije willen werken en wonen…
nee ik spreek helaas geen vloeiend turks…
kan het wel redelijk verstaan…maar praten!! :blink:
dat gaat niet echt…
en ga je deze zomer wel naar turkije…?
en zo ja waar ga je naar toe…??
nou ik hoor het wel va je!
nee deze zomer ga ik helaas niet naar turkije…
ben wel net terug uit side…het was echt weer super leuk!!
met een beetje geluk ga ik in oktober weer…!!
hoevaak ben je al in turkije geweest…dit was mijn 6e keer