Omdat… Ik wilde ff een jaartje niet kamperen, manlief vond het prima en zei, boek een last minutje… Zuslief ging al jaaaaren naar Turkije, zoeken en de keus opdat moment was Kreta of Alanya. Het werd Alanya, had ik het maar nooit gedaan!
Ben daarna niet meer wezen kamperen, proberen 2x per jaar naar Turkije te gaan, caravan verkocht, hij was al 2 jaar oud!
Had ik me maar moeten laten inneten, maar nee eigenwijs, en nu heb ik het, het turkije-virus!!!:zon02::zon02:
Eerste keer ging ik samen met een vriendin…!
Was onverwachts… we zouden eigenlijk thuis blijven in de vakantie… maar we zaten een beetje achter internet…en toen zagen we toch een leuke aanbieding… Marmaris 14 dagen… nou ja gedaan… inpakken en volgende dag weggegaan!!!..
En sindsdien niet meer in een ander land geweest!! haha…
Nu zit ik er zowat om de 2 a 3 maanden!!![]()
xxx
Mijn ouders kochten jaren geleden een appartementje in Alanya en dat moet ik natuurlijk ook even met eigen ogen bekijken.
Kon mijn vriendje toen ook al jaren, maar we hadden nooit wat. Sindsdien toch echt wel! Tja, en dan ben je niet meer allen verkocht aan het land, maar ook aan mijn poepie!
Dan moet je dus wel terug. Heerlijk daar!
de eerste keer was voor mij in 2000 naar marmaris samen met me ouders en oma en opa en we vonden het daar zo leuk dat we een maand later weer terug daar naartoe gingen en zo is dat ieder jaar door gegaan:D
Mijn ouders maakten een halve wereldreis maar bleven steken in Turkije, hebben toen maar gelijk een huis gekocht, dus sinds 1997 ieder jaar Turkije, en sinds 31 augustus 2006 wonen we er, en t is nog elke dag heerlijk…