Hallo Bart,
Met natuurpark, bedoel je misschien "Lang Biang " ?
Wanneer dit zo is, niet doen duur voor het gebodene.
Je mag er niet in met eigen vervoer, maar moet met landrover en is eigenlijk maar een berg.
Wel is het uitzicht mooi wanneer je boven op de berg aangekomen bent.
Zat bij ons in een pakket, maar hoorde later de prijs, durf nu niet te zeggen hoeveel ( ben ik vergeten, maar weet wel dat ik schrok ).
Wanneer je zelf de omgeving van Dalat wilt bekijken, heb het dan over de tempel met de draaiednde tafel of het vrouwtje met de draaiende tafel, dit kan makkelijk per taxi en komt uit rond de 7.5 vv.
Wil je naar de tempel waar de ornamenten gemaakt zijn van bierflesje, dit kan ook per trein en kost je 3 dollar vv + taxi om op het station te komen ( 3 dollar ).
Wil je naar de pagode op de mooie lokatie, dit kan per kabelbaan.
Heb je meteen ook een zicht over de stad en de omgeving.
De watervallen liggen wat verder van de stad dus de taxiekosten zijn hoger.
Mijn tip zou zijn.
Doe de watervallen via een georganiseerde trip daar boeken dus; is de goedkoopste optie.
De overige kan makkelijk per taxie en de kosten zijn echt te overzien.
Ook heb je nog het zomerverblijf van de laatste keizer van Viet Nam, kan ook met de taxie.
Dus watervallen met tour, alle taxie bestemming zou ik vooraf afspreken wat het kost; reken op een halve dag. En laat je afzetten bij het treinstation voor eventueel bezoek van de "bierflesjestempel.
Kijk anders even op de foto afdeling voor foto’s van mij ( Dalat pagodes ) en de foto’s van Scrobroek.
gr
Ton.