Wij zijn in juli 2012 hier geweest. Een echte aanrader. Het ligt midden in het stadje. Je kunt ze een mail sturen om te vragen of ze een kamer vrij hebben
Ik was samen met m’n zoon van toen 8. We hebben veel gelopen door de prachtige natuur en gefietst met een tandem. Het was er heerlijk koel. De markt was erg leuk en we zijn naar het Crazy House geweest.
Wij hebben het niet gedaan, omdat m’n zoon het zo leuk vond om met de kinderen daar te spelen, maar je kunt ter plekke excursies regelen en er zijn veel mensen die een tocht achter op een motor maken (ER en andere aanbieders), sommigen rijden helemaal naar Saigon.
Je kan naar de watervallen, je hebt er diverse, maar de elephant water fall is de laatste optie.
Ook een rit met de kabelbaan vind ik nog steeds geweldig en je komt bij een mooie tempel met mooie natuur.
Wat ik al jaren probeer op deze site is mensen naar de : crazy table of magic table " te krijgen.
Misschien kan iemand dit raadsel ontrafelen?
Gaat om dit
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“hs9fOp1uxUg” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Er staat zo’n tafel bij een tempel.
En bij een lokatie vlakbij, deze is van de link.
Ik snap er niets van.
Nog even een waarschuwing, ga niet naar Lang Biang park met een landrover oid. kost je veel geld en niet waard.
Wens je veel plezier in Dalat en inderdaad de tip van Nunu ziet er goed uit.
Dank jullie wel! Vooral die watervallen en de kabelbaan lijken me erg leuk! Maar als ik tijd over heb zal ik proberen het raadsel van de tafels te ontrafelen!
Bedoelde je nou trouwens te zeggen dat die elephant waterval juist leuk is of juist niet?
Nou overmorgen ga ik! Nu nog even in hoi an genieten!
Sent from my HTC Desire S using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Sorry dat ik het niet duidelijk heb geschreven.
Er zijn meerder watervallen te bekijken, maar deze ( de Elephant ) staat met stip onderaan om te bezoeken.
Andere zijn veel mooier.
Met de kabelbaan kom je echt bij een mooi tempelcomplex.
Je kan ook een trein nemen naar een nabij gelegen dorpje, misschien dat je bij het stationnetje uitkomt, en daar is een tempel waar alle ornamenten gemaakt zijn van lege bierflesjes.