Hallo allen,
Ik wil jullie graag Dalat aanraden. Ik wilde zelf van ho chi min naar het strand van nha trang en aangezien dit nog best een eind is met de bus was het de perfecte oplossing om twee nachten in Dalat te verblijven. Ik wil het volgende hostel aan raden:
Het is nog maar net geopend waardoor er nog niet veel gasten zijn. De bedden zijn groot en liggen heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kwam doordat de nachtbus erg snel was niet in de ochtend maar in de nacht aan maar dit was geen probleem, mij werd een kamer toegewezen en het in checken kwam morgen wel. En hoe laat ik uit wilde checken dat mocht ik zelf bepalen.
Vanmiddag de elephant waterval, silkfarm, coffeefarm en tempel bezocht. De eigenaar die zelf prima Engels spreekt was super vriendelijk en behulpzaam en bracht mij met de auto overal heen. Ook nog op zijn aanraden heerlijk en uitgebreid wezen lunchen voor maar 25000 dong. De trip koste 23 dollar wat ik eerst wat aan de dure kant vond maar dit was het dubbel en dwars waard.
Via Wereldwijzer app