hoe van hoi an naar dalat....

Hoe kunnen het best van hoi an naar dalat reizen.? Voor niet al te duur?

Daarna willen we naar can tho. Als iemand hier een reisadvies voor heefr graag… alvast bedankt.

Hallo Hans,

Zit je nu in Viet Nam?

Wil je over de weg naar Dalat vanaf Hoi An.
Dan met de bus naar Nha Trang en dan naar Dalat; reken op een uur of 18 a 20 uur non stop en mits je meteen de aansluiting hebt met de bus op Dalat.
Maar dat lukt je net ivm de aankomst en vertrektijden; je moet overstappen.

Mis je de aansluiting, dan dus ook even een overnachting bijtellen

Kosten zijn dan 50 usd pp ongeveer totaal.
Maar met deze met deze optie wel het busticket naar Saigon erbij.

In principe kost deze trip je 2 a 3 dagen reizen.

Beste optie is vliegen, 1.5 uur en kost je 80 usd max. pp.
Dan de bus naar Saigon ( komt dan wel op die 80 usd ); 6 uur, overnachten in Saigon, en misschien wat langer daar.

Dan de bus naar Can Tho; vele lijndiensten beschikbaar en tegen niet te dure prijzen.

Conclusie
Vliegen is de beste optie want kost je minder vakantiedagen , die je natuurlijk ook geld kosten.

gr.
Ton.

Ps.

Transfers van en naar vliegveld komen er ook nog bij.

Of een week, minimaal, met wat bezichtigingen

Als je goedkoop/over de weg wil kan je eens bij The Sinh Tourist kijken. Ik krijg hun website nu niet geopend, maar zij verzorgen dit hele traject per bus dus dan heb je geen problemen met overstap en dergelijke. Kost je wel een hoop tijd inderdaad!

Bedankt voor de snelle reacties, we zitten inderdaad in vietnam, hoi an, tot heden een super ervaring, hanoi, sapa siters trekking, halong bay en met easy riders van hue naar hoi an. Ik denk dat we morgen naar dalat vliegen en van uit dalat met de nachtbus naar can tho gaan, hung homestay!!! Volgens mij kan dat rechtstreeks van uit dalat. Dat zoeken we terplaatse wel uit… nogmaals bedankt… op facebook staan enkele fotos… hans van noort
!

Hallo Hans,

Goed om te lezen dat je het, zo te zien geweldig naar je zin hebt in Viet Nam.

Aangezien je toch naar Dalat gaat is deze post wat voor je misschien??
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=164668&p=985220#post985220

Dan vanaf de reaktie van Pleun op de 10e post en mijn antwoord op de 11e.

Nog heel veel plezier en voortzetting van je leuke vakantie.

gr.
Ton.

ps.
Krijg je niet gevonden op facebook, ligt hoogstwaarschijnlijk aan mij.

Probeer petra van noort eens.

we zijn zaterdag thuis gekomen van een schitterende reis van 3 weken door vietnam, Hanoi, Sapa( sapa siters), Ha long bay, Hue, Hoi an ( achter op een motor) Da lat, Can tho (hung homestay) en Saigon.
iedereen bedankt voor alle tips.

Hallo Hans,

Vind het helemaal geweldig dat je een geweldige reis hebt gehad in Viet Nam.
Wij ( ik en alle anderen volgens mij ) zijn blij dat we daar een klein aandeel aan hebben gehad.

Ik hoop dat je een beetje actief kunt blijven en ook andere mensen kan mede adviseren met hun twijfels?

Geniet van de foto’s en herinneringen en misschien tot lees.

gr.
Ton.

1 like